ورزشی

درآمد قابل توجه بارسلونا از عقد یک قرارداد اسپانسری جدید

اگرچه بحران مالی بارسلونا هنوز به طور کامل حل نشده است، اما به نظر می رسد خوان لاپورتا، رئیس باشگاه و همکارانش توانسته اند آن را به خوبی مدیریت کنند. اما برای حل کامل این بحران لازم است سرمایه ها همچنان وارد خزانه باشگاه شوند و یکی از این راه ها برای رسیدن به هدف فوق جذب اسپانسر است. لاپورتا روز گذشته (پنجشنبه) از عقد قرارداد جدید با یکی از حامیان مالی باشگاه خبر داد.

طبق قرارداد جدید، شرکت خودروسازی “کوپرا” به عنوان اسپانسر و تامین کننده خودروی بازیکنان این تیم به همکاری خود با بارسلونا ادامه خواهد داد. در مراسم اعلام قرارداد علاوه بر لاپورتا، روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی خط حمله این تیم نیز حضور داشت.

به گزارش مجله اسپورت، کوپرا که تا سال ۲۰۲۹ نقش شریک تجاری بین المللی بارسلونا را بر عهده خواهد داشت و اسپانسر تیم های مردان و زنان این باشگاه در رشته های فوتبال، بسکتبال، فوتسال، هندبال و هاکی خواهد بود، سودی در حدود ۴۰ میلیون یورو برای باشگاه به همراه خواهد داشت. تحویل خواهد داد این بدان معناست که بارسا سالانه نزدیک به هشت میلیون یورو از این قرارداد اسپانسری درآمد خواهد داشت. این در حالی است که طبق قرارداد قبلی سالانه ۴.۵ میلیون یورو درآمد داشتند.

نشان کوپرا روی آستین سمت راست پیراهن های تیم اول فوتبال بارسلونا چاپ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا