فرهنگ و هنر

درخشش تأمین سرمایه تمدن در هفتمین جشنواره بورس و رسانه

افق میهنی –

این شرکت توانست در بین آثار ارسالی متعدد به جشنواره، رتبه برتر را در بخش «محتوای حداقل خلاقانه» کسب کند. افتخاری که از نگاه صاحب نظران بازتابی از تحول رویکرد تمدن در روایت مالی و بازآفرینی زبان ارتباطی در صنعت تامین مالی کشور است.

محتوای خلاقانه حداقلی گروه شرکت های سرمایه تمدن طی یک سال گذشته با تکیه بر سه اصل سادگی، دقت و جذابیت بصری استاندارد جدیدی برای انتقال مفاهیم پیچیده مالی ارائه کرده و توانسته این مفاهیم را در قالب های کوتاه، قابل فهم و کاربر محور به مخاطب منتقل کند.

در این دوره از جشنواره چهره ها و گروه های دیگری نیز در بخش های مختلف معرفی شدند. از جمله نرگس تقوی در بخش “فرهنگ سازی مالی”، نیوشا شایانمهر در “روزنامه نگاری تحقیقی”، گروه رسانه ای نیکان در “جریان رسانه ای” و عباس بیات در بخش “نقد تخصصی”. همچنین در بخش «لایق تقدیر» از اسامی مریم فدایی اردستانی، علیرضا نجفی، حبیبله آرین، افشین معصوم زاده، مریم ابونیا و امیر داداشی تجلیل شد.

اسماعیل کاظمین آذیر، مدیر ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمندان نیز در تشریح اهمیت این موفقیت گفت: کسب عنوان برتر در بخش محتوای خلاقانه حداقلی تنها یک دستاورد رسانه ای نیست، بلکه تنها یک دستاورد رسانه ای نیست. بلکه تایید راهی است که گروه شرکت های تمدن با هدف ساده سازی مفاهیم مالی و ایجاد زبان مشترک با نسل جدید مخاطبان طی کرده است. این موفقیت نشان می دهد که روایت مالی امروز باید کوتاه، دقیق و در عین حال جذاب باشد.

کاظم‌آذیر با قدردانی از همکاران شرکت آی‌بی‌شاپ تصریح کرد: خلاقیت تیم قدرتمند آی‌بی‌شاپ نقش محوری در این موفقیت داشت. ترکیب دیدگاه تحلیلی و آینده نگر با طراحی، تصویرسازی و ایده پردازی تیم بازاریابی IBShop خروجی های متفاوت و کاربر محور را ایجاد کرد. و این هم افزایی یکی از عوامل اصلی موفقیت در جشنواره امسال بود.

وی با اشاره به نگاه جدید تمدن در حوزه رسانه، افزود: حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات گروه شرکت های تمدن تنها یک واحد اطلاع رسانی نیست، بلکه یک آزمایشگاه خلاقیت بین واحدی است؛ در این راستا به عنوان یک آزمایشگاه خلاقیت بین واحدی فعالیت می کنیم. فضایی برای آزمایش، نوآوری و تولید روایت های مالی جدید. تلاش ما بازتعریف روایت برند تمدن بر اساس نوآوری، شفافیت و ارتباط موثر با جامعه سرمایه گذار است.

مدیر ارتباطات و رسانه تمدن در پایان تاکید کرد: این موفقیت حاصل یک کار گروهی گسترده است. از همکاران روابط عمومی، تیم بازاریابی تمدن و IBshop کمال تشکر را دارم و امیدوارم تمدن همچنان یکی از منابع نوآوری رسانه ای در بازار سرمایه باشد و توسعه داستان نویسی مالی در کشور را پیش ببرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا