اخبار بورس

در حوزه مسئولیت های اجتماعی رویکرد فولاد خوزستان درمان محوری است نه تجویز مسکّن

معاون مدیرکل در امور شرکتی و مسئولیت اجتماعی:

قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: از برکات و تاثیر ساخت و نگهداری ورزشگاه بزرگ شهدای فولاد و فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در حوزه های فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و قهرمانی و پیشگیری است. آسیب های اجتماعی، اشتغال زایی و حتی هویت سازی برای استان خوزستان قابل محاسبه نیست.» این یک سنجش است.

چیزی را گزارش کنید افق میهنعلیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیر عامل در امور منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی در مراسم افتتاح جاده قلاچانان به کانتکس گفت: امروز یکی از بهترین روزهای ۲۴ سال کار من در شرکت فولاد خوزستان است زیرا توانستیم پروژه را به سرانجام برسانیم. از طریق تعمیر و بازسازی جاده قلاچانان به کنتکس در نظر گرفته شده تا جان انسان ها در برابر خطر محافظت شود. خدا را شاکریم و امیدواریم این پروژه به نفع کارکنان و مدیران فولاد خوزستان باشد.

مخبر دزفولی افزود: با رویکرد جدید مدیریت و هیأت دلسوز شرکت فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت اجتماعی، علاوه بر کارهای موقت و تسکینی، تلاش می کنیم کارهای اساسی و دائمی را در خدمت به مردم شریف استان انجام دهیم. منطقه از طریق فعالیت هایی مانند توزیع بسته های معیشتی، بسته های آموزشی و غیره و رفع مشکلات آنها.

معاون منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی مدیرکل در خصوص تعمیر معابر پرخطر در بلوار سعید دزات، میدان بانکداران و اکنون جاده قلعه چنان به کانتکس که «فولاد راه» نامگذاری شده است. وی به برخی پروژه های زمینی و عمرانی مجتمع فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: از برکات و تاثیر ساخت و نگهداری استادیوم بزرگ شهدای فولد و همچنین فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در عرصه های فرهنگی، ورزشی. و سلامت و قهرمانی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد اشتغال و حتی هویت استان خوزستان بی اندازه است.

وی افزود: تیم فوتبال فولاد خوزستان اکنون بخشی از هویت جمعی مردم خوزستان و یکی از منابع نشاط اجتماعی در استان است. ساخت پل فولاد برای رفع مشکلات ترافیکی اهواز و مرمت آن، ساخت یک درمانگاه ویژه در منطقه قلاچانان، اهدای سالانه ۱۰۰ کمک جهیزیه کامل به زوج های کم درآمد (که در آن سال به ۱۲۰ کمک جهیزیه رسید) و کمک به آزادی زندانیان بی بضاعت گواه دیگری بر ماندگاری نگاه او به آنها بود. و کارهای بنیادی شرکت فولاد خوزستان.

مخبر دزفولی در خاتمه با اشاره به ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در روزهای سخت ویروس کرونا، افزود: در اوج شیوع ویروس کرونا و در نبود امکانات بیمارستانی، شرکت فولاد خوزستان با حفظ و نگهداری پایداری تولید، اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها را به صورت رایگان تامین کرد و در عرض ۷۲ ساعت یکصد تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل و دو میلیون سرنگ به مجموعه بهداشت و درمان استان اهدا کرد.

وی در جمع‌بندی مسئولیت اجتماعی فولاد خوزستان گفت: در همه بحران‌ها از حادثه کلانشهر آبادان تا زلزله و سیل اندیکا در کنار مردم بوده‌ایم و به عهد خود با خدا و مردم پایبند هستیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا