ترندهای روز

دستگیری سارق سریالی که به خودروها در خیابان ولیعصر تهران دستبرد می‌زد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

سردار علی ولی پور گودرزی گفت: با وقوع سرقت های سریالی محتویات خودرو در شمال تهران، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مالباختگان در شکایت خود گفت که خودروی پژو ۲۰۶ خود را در خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان طوسی و ستاره پارک کرده است. اما وقتی برگشتم دیدم شیشه های ماشین شکسته و یک آیفون ۸۰ میلیون تومانی به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: بررسی های اولیه کارآگاهان نشان داد مرد جوانی در ساعات پایانی شب در حال گشت زنی در خیابان های شمال تهران به ویژه تقاطع خیابان طوسی و ستاره بوده و پس از شناسایی شهروندان خودروها و شکستن شیشه های آنها اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو کرد. او انجام می دهد.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با استفاده از روش های نوین کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه متهم را در جنوب تهران شناسایی و دریافتند وی دارای سابقه حضور در کلانتری های ۳ و ۴ است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم حرفه ای بوده و با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به سرقت کرده است، گفت: کارآگاهان با کسب این اطلاعات مهم با هماهنگی لازم با مقام قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه و با هماهنگی وی را دستگیر کردند. عمل. انجام دادند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی ابتدا منکر جرم خود شدند اما با مشاهده ادله و مدارک کارآگاهان در ۱۰۰ فقره سرقت مجرم شناخته شدند. محتویات خودرو و ۳ فقره سرقت خودرو. وی اعتراف کرد و مدعی شد که تنها با استفاده از خودروی پژو ۴۰۵ حدود ۱۰۰ فقره سرقت لوازم جانبی خودرو انجام داده ام، گوشی های تلفن همراه سرقتی را به مرد جوانی فروختم.

وی با بیان اینکه سارق گوشی های تلفن همراه نیز در یک پاساژ تجاری دستگیر شد، افزود: با صدور دستور قانونی از سوی مقام قضایی، متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا