ورزشی

دقیقه ۴۰؛ پرسپولیس یک – الدحیل یک

گزارش لحظه به لحظه این دیدار را در زیر می خوانید:

پرسپولیس یک – الدحیل یک

گل ها: شهاب زاهدی در دقیقه ۷ برای پرسپولیس و محمد مونتری در دقیقه ۹ برای الدحیل.

کارت زرد: –

کارت قرمز: –

ترکیب پرسپولیس ایران: علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، حسین کنعانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و شهاب زاهدی.

ترکیب الدحیل قطر: صلاح زکریا، ابراهیما بامبا، محمد موسی، سلطان الباراک، یوسف ایمن، عاصم مادیبو، اسحاق لیاجی، معز علی، اسماعیل محمد، لطفی ماجر، محمد منتاری.

نیمه اول

جلسه از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شد.

دقیقه ۷ (گل اول پرسپولیس): ارسال سروش رفیعی از جناح چپ توسط شهاب زاهدی به خوبی قطع شد و وارد دروازه الدیل شد.

دقیقه ۹ (گل اول الدیل): بازیکن الدیل از پشت مدافعان پرسپولیس فرار کرد و با بیرانوند تک به تک شد اما دروازه بان پرسپولیس توپ را به خوبی مهار کرد اما روی توپ برگشت ضربه مونتری. از تمامی مدافعان پرسپولیس گذشت و نماینده ایران وارد دروازه شد.

دقیقه ۱۳: شهاب زاهدی از پشت مدافعان الدیل فرار کرد و توانست از زاویه مناسب دروازه حریف را به خوبی باز کند اما در موقعیت آفساید قرار گرفت که این گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۱۹: لیهاجی پس از کار تیمی بازیکنان الدحیل در ضد حمله صاحب توپ شد و تقریباً موقعیت خطرناکی برای این تیم بود که زاویه او توسط کنعانی زادگان بسته شد تا ضربه او به تور دروازه برخورد کند. گل پرسپولیس

دقیقه ۲۵: ضربه سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه با برخورد به بازیکن الدیل تغییر جهت داد اما دروازه بان حریف هوشیار بود و توپ را مهار کرد.

دقیقه ۲۷: فرار عالی سعید صادقی از جناح راست موقعیت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد. او در این صحنه با یک پاس کات بک موقعیت خوبی را به شهاب زاهدی داد اما فشار مدافع الدحیل باعث شد که او نتواند دروازه حریف را به درستی نشانه بگیرد و ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا