اخبار اقتصاد ایران

رازی که کرمان‌ خودرو از خریداران جک j۴ پنهان می‌کند+ جزئیات

خریدار باید چک ۱۱۲ میلیونی را ظرف یک سال پرداخت کند

خریداری که در طرح اقساطی جک J4 بازپرداخت ۱۲ ماهه را انتخاب می کند باید بتواند چک ۱۱۲ میلیونی را در مدت یک سال پرداخت کند!

افق میهن به نقل از فرارو، خرید اقساطی جک j4 آذر امسال در بهترین حالت شامل اقساط ماهیانه ۱۰ میلیونی خواهد بود. در این صورت متقاضی باید ابتدا مبلغ ۴۵۰ میلیون به حساب کرمان خودرو واریز کند و آمادگی داشته باشد که هر سه ماه یکبار اقساط حدود ۳۰ میلیونی را ظرف چهار سال پرداخت کند. حال اگر خریدار جک J4 در طرح فروش اقساطی آذر امسال گزینه بازپرداخت ۱۲ ماهه را انتخاب کند و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت بپردازد، مبلغ اقساط ماهانه تقریبا به ۲۷ میلیون تومان افزایش می یابد. شرایط فروش اقساطی جک J4 در آذرماه امسال به این صورت است که متقاضی در نهایت ظرف ۴۵ روز کاری خودرو را تحویل می گیرد اما سند ثبت خودرو تا پایان مهلت پرداخت اقساطی در رهن کرمان خودرو باقی می ماند.

پرداخت اقساطی جک J4 با مدت یکسال; ۲۷ میلیون در ماه

خرید اقساطی جک J4 با بازپرداخت ۱۲ ماهه حداقل ۷۸۲ میلیون و ۵۱۲ هزار تومان هزینه دارد که حدود ۱۷ میلیون تومان بیشتر از قیمت مصوب کارخانه جک J4 است. برای این کار متقاضی که قصد خرید اقساطی جک J4 را دارد باید ۴۵۰ میلیون پیش پرداخت را انتخاب کند و هر سه ماه یکبار مبلغی نزدیک به ۸۳ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان را به عنوان اقساط کنار بگذارد.

به این ترتیب خرید اقساطی جک J4 شامل اقساط ماهیانه ۲۷ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان می شود اما فردی که به جای گزینه ۴۵۰ میلیونی، پیش پرداخت ۳۵۰ میلیونی را انتخاب می کند باید ۳۷ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان اقساط کنار بگذارد. در این صورت متقاضی باید هر سه ماه یکبار حدود ۱۱۲ میلیون اقساط را پرداخت کند. پس از یک سال، در نهایت قیمت جک J4 در این مورد به ۷۹۷ میلیون تومان می رسد.

اقساط جک J4 با بازپرداخت دو ساله; ۱۵ میلیون در ماه

خرید اقساطی جک J4 در بهترین حالت شامل اقساط ماهیانه ۱۵ میلیونی در صورت انتخاب گزینه بازپرداخت دو ساله توسط متقاضی می باشد. در این صورت متقاضی اول ۴۵۰ میلیون تومان به حساب کرمان خودرو واریز می کند و در مرحله بعد باید هر سه ماه یکبار ۴۵ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان چک صادر کند. سرانجام پس از ۲۴ ماه قیمت نهایی جک J4 به ۸۱۳ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان می رسد که تقریبا ۵۰ میلیون تومان بیشتر از قیمت فعلی جک J4 است.

خرید اقساطی جک J4 با مدت بازپرداخت ۲۴ ماهه و انتخاب گزینه پیش پرداخت ۳۵۰ میلیونی شامل اقساط بالاتر خواهد بود. در این صورت متقاضی باید هر سه ماه ۶۱ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان یعنی ماهیانه ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازد و در نهایت برای خرید جک J4 کمی بیش از ۸۴۳ میلیون هزینه کند.

طرح اقساطی جک J4 با بازپرداخت سه ساله; حداقل ۱۲ میلیون در ماه

خرید اقساطی جک J4 هنگام انتخاب بازپرداخت سه ساله و گزینه های دو ساله و یک ساله شامل ۳۵۰ و ۴۵۰ میلیون پیش پرداخت می باشد. متقاضی که امکان پیش پرداخت ۳۵۰ میلیونی را دارد در ۱۲ مرحله مختلف (هر سه ماه یکبار) باید اقساط تقریباً ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را پرداخت کند.

خرید اقساطی جک J4 با این مشخصات شامل اقساط ماهیانه تقریبا ۱۶ میلیون می باشد. در نهایت پس از محاسبه اولین پیش پرداخت، متقاضی باید برای خرید جک J4 مبلغ ۹۳۱ میلیون تومان را به کرمان خودرو بازگرداند. حال شرایطی را تصور کنید که متقاضی امکان پرداخت ودیعه ۴۵۰ میلیونی را داشته باشد. در این شرایط اقساط سه ماهه خرید جک J4 به ۳۵ میلیون و حدود ۳۵۰ هزار تومان کاهش می یابد و هر ماه باید مبلغی نزدیک به ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان به حساب کرمان خودرو واریز شود.

طرح اقساطی جک J4 با بازپرداخت چهار ساله; ۱۰ میلیون در ماه

خرید اقساطی جک J4 در صورتی که متقاضی گزینه بازپرداخت چهار ساله را انتخاب کند در مرحله اول شامل ۴۵۰ میلیون پیش پرداخت است و برخلاف بازپرداخت های یک، دو و سه ساله در این مورد. هیچ پیش پرداخت ۳۵۰ میلیونی وجود ندارد.

به این ترتیب خرید اقساطی جک J4 به گونه ای انجام می شود که متقاضی باید در ۱۶ فاز مختلف (هر سه ماه یکبار) مبلغ ۳۰ میلیون و ۵۸۹ هزار تومان را به نام اقساطی کنار بگذارد. تقریبا ۱۰ میلیون در ماه. در نهایت پس از چهار سال و پس از محاسبه مبلغ پیش پرداخت، کل واریز متقاضی به حساب کرمان خودرو ۹۴۰ میلیون است که ۱۷۵ میلیون بیشتر از قیمت فعلی جک J4 در کارخانه است.

محاسبه نرخ خرید جک J4 از کرمان خودرو

پیش پرداخت ۳۵۰ میلیون پیش پرداخت ۴۵۰ میلیون پیش پرداخت
۱۲ ماه ۳۷ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان ۲۷ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان
۲۴ ماه ۲۰ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان ۱۵ میلیون و ۱۵۰۰۰۰ تومان
۳۶ ماه ۱۶ میلیون و ۱۶۶۰۰۰ تومان ۱۱ میلیون و ۷۸۰۰۰۰ تومان
۴۸ ماه ۱۰ میلیون و ۱۹۶۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا