خودرو

رانندگان بندرعباسی رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن را تجربه می‌کنند


آنچه دیگران می خوانند:

گروه بهمن با مجموعه متنوعی از محصولات خود از جمله FAWJ6 تک محور، FAWJ7،

این رویداد در روزهای ۲۶ و ۲۷ برگزار می شود اردیبهشت این ماه از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر برگزار می شود و رانندگان این فرصت را دارند که محصولات را رانندگی کنند.

باید بگویم؛ کامیون BD300 توانمند ۱۹ تن بهمن این دیزل است. کامیون BD300 از موتور معروف کامینز استفاده می کند که با حجم موتور ۶۷۰۰ سی سی ۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید می کند.

علاوه بر این، X9 Bike Killer یکی دیگر از محصولات پیشرفته است بهمن این دیزل است که می تواند با بهترین قاتلان اروپایی رقابت کند. این محصول مجهز به موتور ۱۳ لیتری با قدرت ۵۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰۰ نیوتن متر، گیربکس ۱۲ سرعته اتوماتیک ZF آلمان و ریتاردر هیدرولیک ۵ مرحله ای می باشد. این خودرو به انواع سیستم های کنترلی و ایمنی پیشرفته از جمله کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز ضد قفل و ترمز اضطراری هوشمند مجهز است.

تراکتور فاو J6 با موتور شش سیلندر تزریق مستقیم WUXI و مجهز به توربوشارژ و اینترکولر و همچنین گیربکس ZF و ۱۶ دنده دستی با کندکننده هیدرولیک پنج مرحله ای است. از نظر امکانات رفاهی، این تراکتور دارای تهویه مطبوع و گرمایش در محل، یخچال و کتری سرنشین، صندلی راننده با سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم گرمایش و سرمایش شش جهته، کروز کنترل و سیستم های ایمنی مانند AEBS و LDWS، چراغ های روشنایی در روز و ده ها ویژگی دوباره ارائه می شود.

کامیون فورس F210 با موتور ۴۵۰۰ سی سی کامینز می تواند ۱۲ تن بار را حمل کند. فورس F210 یک خودروی تجاری ایمن، مدرن و راحت است. فورس ۱۲ تن محموله ایمن است. ترمز به عنوان ابزار اصلی ایمنی خودرو در فورس ۱۲ تن از پیشرفته ترین روش ها استفاده می کند و نسبت به سایر رقبای داخلی برتری دارد.

Empower BD300 محصولی ۱۹ تنی از خانواده Empower است. این کامیون در نسخه های باری و تخلیه کننده تولید می شود. Empower به عنوان یک وسیله نقلیه تجاری مناسب برای راننده شناخته می شود زیرا دارای فناوری های ایمنی مانند خط خوان است و خطر برخورد با مانع و همچنین کابین راحت را کاهش می دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا