اخبار اقتصاد ایران

راهنمای بازدید از پارک آبی آتلانتیس دبی: از تجهیزات تا نمایش‌های زنده

پارک های مختلفی در شهر دبی وجود دارد که یکی از بزرگترین و جذاب ترین آنها پارک آبی آتلانتیس است. این پارک دارای تفریحات و امکانات متنوعی است و شرایطی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا روزی به یاد ماندنی و شاد را سپری کنند.

پارک آبی آتلانتیس را معرفی می کنیم

پارک آبی آتلانتیس در محوطه بیرونی هتل آتلانتیس قرار دارد و فضای وسیعی از جزایر نخل مصنوعی را اشغال می کند. مساحت این مجموعه حدود ۱۴۱ هکتار است و داخل آن ماشین هایی وجود دارد که افراد را جابجا می کنند. بازدید کامل از این پارک حدود ۵ ساعت طول می کشد، اما اگر می خواهید تمام بازی ها را دقیق تر انجام دهید، زمان بیشتری نیاز است. این پارک یکی از ۱۰ پارک آبی بزرگ دنیاست و اولین انتخاب بسیاری از مسافران در سفر به دبی است.

این مجموعه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان عزیز می باشد. محبوبیت زیاد این پارک در بین مردم محلی و مسافران، آن را به یکی از جاذبه های گردشگری دبی تبدیل کرده است. در تمام فصول می توانید از این پارک معروف دیدن کنید اما به دلیل شلوغی در ماه های آبان و آذر توصیه می شود در ماه های دیگر به این پارک بروید. جمعه، شنبه و یکشنبه شلوغ ترین روزها هستند و بهتر است وسط هفته برای رفتن به این مجموعه انتخاب کنید. بلیط پارک آبی آتلانتیس برای خود و خانواده تان آماده شوید و ساعات خوشی را تجربه کنید.

تجهیزات و امکانات پارک آبی آتلانتیس

در پارک آتلانتیس امکانات زیادی برای تفریح ​​و سرگرمی وجود دارد. برخی از این امکانات و تجهیزات به شرح زیر است:

اسلایدهای گروهی

برخی از سرسره های پارک آبی آتلانتیس گروهی و مناسب افرادی هستند که می خواهند با دوستان و خانواده بازی کنند. در این صورت می توانید خاطرات رایج را ضبط کنید. سرسره موج شوک یکی از سرسره های گروهی است که بلندترین سرسره آبی دنیا برای خانواده ها می باشد. طول آن ۴۴۹ متر است و با سرعت نور از میان تناژهای پیچ در پیچ و تیره عبور می کنید. هیجان، سرعت و قدرت سر خوردن در دستگاه بی نظیر و فوق العاده است. بهتر است وقتی به تونل ها رسیدید به بالا نگاه نکنید و منتظر خیس شدن باشید.

اسلاید مسابقه

این سرسره در ساختمانی شبیه به یک معبد بزرگ طراحی شده است و بزرگترین تفاوت آن با سرسره های دیگر نیاز به استفاده همزمان دو نفر از آن است. این سرسره دارای دو خط مجزا است که دو نفر در بالاترین قسمت سرسره می نشینند و به طور همزمان شروع به حرکت می کنند. سپس وقتی به پایین ترین نقطه اسلاید رسیدند، سرعت هر کدام جداگانه اندازه گیری می شود و توسط نمایشگرهای بزرگی که وجود دارد نمایش داده می شود. پس از آن دو نفر به داخل استخر پرتاب می شوند. هر کس سریعتر از اسلاید پایین بیاید، برنده مسابقه خواهد بود. این سرسره یکی از جذاب ترین و مدرن ترین سرسره های پارک آبی آتلانتیس است که طرفداران زیادی دارد.

اسلاید زومرنگو

پیچ و تاب های عجیب این سرسره بسیار هیجان انگیز و هنرمندانه طراحی شده است. هنگام سر خوردن احساس بی وزنی می کنید و سپس ناگهان به زمین باز می گردید. طول آن ۱۵۶ متر است و تا عمق ۲۵ متری خواهید رفت.

اسلاید جهش ایمان

این سرسره ترسناک ترین سرسره پارک آبی آتلانتیس است که هیجان زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. این سرسره تقریباً عمودی است و به دل استخری پر از کوسه می روید. این بازی متفاوت و هیجان انگیز است و بسیار فوق العاده است.

موج سواری و غواصی آزاد

این امواج مصنوعی هستند و شرایطی فراهم شده تا بازدیدکنندگان از بالای صخره های مرتفع داخل استخر عمیق شیرجه بزنند. در این قسمت تجهیزات لازم به مسافران داده می شود و نکات ایمنی برای اطمینان از ایمنی آنها گفته می شود. این قسمت فوق العاده است و پیشنهاد می شود حتما یک بار گشت و گذار روی آن را تجربه کنید.

سواحل خصوصی

پارک آبی آتلانتیس دارای چندین ساحل خصوصی است که پوشیده از شن های سفید است و فضایی تمیز و زیبا دارد. در این سواحل می توانید فعالیت هایی مانند آفتاب گرفتن، جت اسکی، کایاک سواری و موج سواری را تجربه کنید. برای هر یک از این بخش ها باید به طور جداگانه بلیط تهیه کنید. بلیط امارات بزرگترین مرجع رزرو و خرید سرگرمی در دبی است سایتی است که بلیط این سریال را ارائه می دهد. قدم زدن در این سواحل حس آرامش بخشی دارد که لذت بخش است. وقتی بچه ها مشغول بازی و تفریح ​​هستند، می توانید از این فرصت استفاده کنید و خود را از فکر و نگرانی رها کنید. این مناطق امکانات مختلفی را در اختیار مسافران و بازدیدکنندگان قرار می دهند.

سیل

در این تفریح ​​امواجی تولید می شود که بیش از یک متر است. این یک سرگرمی سرگرم کننده و محبوب است و احساس می کنید که سوار بر امواج واقعی هستید.

رستوران و کافه

آوردن هر گونه غذا و نوشیدنی به این پارک ممنوع است، اما رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارد. پس از بازدید از پارک آبی آتلانتیس و گذراندن یک روز هیجان انگیز، قطعا تشنه و گرسنه خواهید شد. در این پارک می توانید از انواع غذاها و نوشیدنی ها لذت ببرید. انواع فسفود، پیتزا، بستنی، پاککورن و … از جمله غذاهایی هستند که در این مجموعه یافت می شوند.

دنیای دلفین ها

در پارک آبی آتلانتیس، می توانید نمایش زنده دلفین ها را تماشا کنید. این موجودات دریایی محبوب و دوست داشتنی هستند و هوش بالایی دارند و رابطه خوبی با انسان دارند. این مجموعه بخشی را شبیه دریا ساخته و به دلفین ها تقدیم کرده است. این قسمت محبوب ترین قسمت پارک است و نام آن خلیج دلفین است. دلفین ها برنامه های جالبی اجرا می کنند که می توانید تماشا کنید و لذت ببرید.

قوانین پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس قوانین سختگیرانه ای برای بازدیدکنندگان دارد که باید رعایت شوند. مهمترین این قوانین به شرح زیر است:

کودکان زیر ۱۲ سال به تنهایی اجازه ورود به پارک را ندارند و باید یک بزرگسال همراه باشند. ارتفاع برخی از وسایل این پارک زیاد است به همین دلیل تنها افرادی که قد آنها بالای ۱۱۰ سانتی متر است می توانند از این امکانات استفاده کنند. استفاده از مشروبات الکلی، سیگار و دخانیات در این مجموعه ممنوع است. کودکان زیر دو سال می توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر از والدین خود از امکانات پارک کودک استفاده کنند. آوردن هرگونه غذا و نوشیدنی به داخل پارک ممنوع است و می توانید از رستوران ها و کافه های داخل پارک استفاده کنید. بازدیدکنندگان نباید ساعت یا جواهرات بپوشند و لباس مناسب بپوشند. رعایت این قوانین در پارک آبی آتلانتیس ایمنی افراد را افزایش می دهد.

حرف پایانی

با توجه به مطالب ذکر شده در بالا، اطلاعات زیادی در مورد پارک آبی آتلانتیس در دبی به دست آورده اید. این پارک جذاب و بزرگ در محوطه بیرونی هتل آتلانتیس قرار دارد و یکی از مکان هایی است که افراد زیادی به آنجا می روند و از تفریحات فوق العاده آن لذت می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا