بانک و بیمه

«رضا حیدری» مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات نگاه شد

به گزارش افق میهن به نقل از بانک کارابران، در جلسه ای با حضور مهدی سیف علیشاهی عضو هیئت مدیره بانک، رضا رضی زاده معاون امور مالی و مجامع، علی تقوی معاون فناوری اطلاعات جمعی از مدیران بانک کارابران و شرکت های تابعه هلدینگ نگاه، مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره هلدینگ نگاه معرفی و رضا حیدری به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره هلدینگ نگاه منصوب شد.

همچنین علی اصغر تقوی به عنوان رئیس هیئت مدیره، میلاد حسینی به عنوان نایب رئیس، حسین اسلامی و هادی شیرسوار نیز به عنوان اعضای هیئت مدیره منصوب شدند.

معاون مدیر عامل در حوزه فناوری و اطلاعات در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت تحولات نظام بانکی متمرکز و ایجاد تحول ساختاری در بخش نرم افزاری و سخت افزاری بانک کارآفرین موسوم به پروژه مهاجرت» و با بیان اینکه امروز دنیا با سرعت بالایی در حال حرکت است، گفت: تحولات دیجیتالی در حال پیشرفت است و سازمان های مختلف از جمله بانک ها باید این تغییرات همه جانبه و فوری را همراهی کنند.

تقوی بر اهمیت ارائه خدمات جدید به مشتریان تاکید کرد و همچنین در خصوص تغییرات هیئت مدیره هلدینگ نگاه گفت: برای تبدیل شدن به یک بانک کاملا هوشمند، تدوین و تقویت سیاست ها در سطوح مختلف ضروری است. تیم مدیریت قبلی به دلیل تعهد ستودنی و امید به اینکه مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره هلدینگ وظایف خود را با موفقیت انجام دهند.

مهدی سیف علیشاهی، عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته فناوری بانک نیز از اجرای طرح مهاجرت در نتیجه بحث های فشرده در بالاترین سطح تصمیم گیری بانک خبر داد و گفت: اجرای حرفه ای و صحیح. اجرای پروژه مهاجرت با حداقل خطا باید خط قرمزی باشد برای اینکه «همه افراد درگیر این پروژه باشید، زیرا این امر منجر به بهبود نام و جایگاه بانک در جامعه می شود».

سیف علیشاهی ضمن قدردانی از زحمات مدیریت سابق نگاه ابراز امیدواری کرد با تغییرات ایجاد شده آینده بهتری در انتظار بانک کارآفرین باشد و ارائه خدمات مختلف بانکی در بستر فناوری های هوشمند سریعتر و آسان تر شود.

در این مراسم همچنین از زحمات محسن ابراهیمی مدیرعامل سابق و عبدالحمید منصوری رئیس هیئت مدیره اسبق هلدینگ نگاه قدردانی شد. لازم به ذکر است مدیر عامل جدید هلدینگ نگاه فارغ التحصیل مهندسی صنایع با یک دهه سابقه در مخابرات، بانک و پرداخت، فعالیت علمی و پروژه های متعدد رهبری در زمینه توسعه کسب و کار و تجاری سازی محصولات نوآورانه با محوریت داده است. علوم پایه. و در محصولات جدید بانکداری و فناوری اطلاعات کاربرد دارد.

از اعتبارنامه های رهبری رضا حیدری می توان به مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره شرکت پارسیان به همراه لوتوس، رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه فناوری پاگیر، عضویت در هیئت مدیره شرکت راه کالا اسمارت اشاره کرد. شرکت فناوری، معاونت توسعه کسب و کار گروه داده پرداز پارسیان، معاون بازاریابی و فروش. تجارت الکترونیک پارسیان کیش، معاون طراحی و توسعه محصولات صنعت الکترونیک خاطرنشان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا