فرهنگ و هنر

رضا رویگری: بزرگ‌ترین آرزویم بهبودی و بازی دوباره است :: افق میهن

رضا رویگیری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چند سالی است به دلیل سکته مغزی خانه نشین شده است از شرایط جسمی و روحی خود می گوید.

به گزارش افق میهن، رضا رویگیری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و خواننده ترانه معروف «الله الله» که در طول سالیان عمر حرفه ای خود به نقش های ماندگار جان بخشیده، مدتی است حال و هوای خوبی ندارد. و با بیماری دست و پنجه نرم می کند.

او چندی پیش در کنسرت علیرضا طلیسچی حضور داشت و این خواننده در کنسرت خود اعلام کرد که این پیشکسوت عرصه بازیگری با وجود بدخلقی به کنسرتش آمد و سپس رضا رویگیری مورد تشویق قرار گرفت. فیلمی که از این مراسم منتشر شد چهره متمرکز تری از بازیگر معروف را به نمایش گذاشت و بهانه گفتگو و احوالپرسی کوتاه با این بازیگر خاطره انگیز شد.

بازیگر «اجاره نشین ها» درباره وضعیت این روزهای خود می گوید: این روزها وضعیت جسمانی ام بهتر شده و هفته ای یکی دو بار فیزیوتراپ به خانه ام می آید و می توانم با واکر راه بروم. اما حالم خوب نیست. بزرگترین آرزوی من این است که هر چه زودتر شرایطم بهتر شود و بتوانم دوباره بازی کنم، همسرم به خانه برگردد و حالم بهتر شود.

رویگیری با اشاره به حضورش در کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده معروف توضیح داد: به دعوت این خواننده جوان به کنسرت او رفتم و از صدای او لذت بردم.

بازیگر «عقاب ها» با بیان اینکه این روزها به دلیل شرایط جسمانی در خانه به سر می برد، تصریح کرد: در خانه منتظر هستم تا درمانم به پایان برسد. در واقع عمرم تلف شده است اما امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کنم و به عرصه بازیگری برگردم چون دلم برای بازی در مقابل دوربین تنگ شده است.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد از او حمایت نکرد و در پاسخ به منبع رزقش گفت: نقش های کوتاه بازی می کنم و حقوق می گیرم و خدا کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا