اخبار اقتصاد ایران

رفع تصرف بیش از 47 هزار متر مربع از اراضی رودخانه سفیدرود در پایین دست سد تاریک

نماینده آب مرکزی گیلان در شهرستان رودبار خبر داد:

نماینده امور آب مرکزی گیلان در شهرستان رودبار خبر داد: بیش از ۴۷ هزار متر مربع از اراضی رودخانه سفیدرود در پایین دست سد تاریک رفاه تصرف شد.

افق میهن، افشین جارچی نماینده آبفای مرکزی گیلان در شهرستان رودبار گفت: با مساعدت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی این شهرستان ۴۷ هزار متر مربع از زمین رودخانه سفیدرود در پایین دست تاریک انجام شد. سد رفع تصرف شد.

جارچی افزود: در سال ۱۳۷۷ سه قطعه زمین مجاور به مساحت ۴۷۱۰۰ متر مربع از بستر رودخانه سفیدرود واقع در پایین دست سد تاریک به صورت اجاره یک ساله به یک شرکت ساختمانی واگذار شد. قرارداد به منظور تجهیز کارگاه و اجرای پروژه آزاد در جاده رشت – قزوین. قرارداد مذکور تا سال ۱۳۸۲ تمدید شد، اما پس از پایان مدت قراردادهای منعقده و اتمام پروژه و عدم نیاز مستاجر به استقرار در اراضی مذکور در قرارداد، علیرغم صدور اخطاریه های متعدد، از تخلیه خودداری کرد و همان مستأجر را تحویل دهد.

نماینده امور آب مرکزی گیلان در شهرستان رودبار در پایان گفت: لذا آب منطقه ای گیلان به منظور احقاق حقوق بیت المال مبنی بر تصرف عدوانی ۴۷ هزار و ۱۰۰ متر مربع از اراضی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان شکایت کرد. و پس از وصول رای از شعبه ۱۲ دادگاه تجدیدنظر بنا به نظر استان گیلان اراضی مذکور حذف گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا