اخبار بورس

روانشناسی که عضو هیات مدیره شرکت تولیدکننده سس مایونز است!

نظارت بر هیئت مدیره شرکت های پذیرفته شده در بورس (قسمت ۱۳):

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامیکی از آفت های بازار سرمایه انتخاب مدیران و مدیران عامل با اسنادی است که هیچ ربطی به ماهیت شرکت ندارد. از این پس قصد داریم این نوع هیئت مدیره ها و مدیران عامل را معرفی کنیم نبض بازار سهام let’s pay این قسمت به هیئت مدیره و مدیرعامل می رسد غمگین پرداخت کرده اند.

معرفی گروه تولیدی مهرام (قمهره)

شرکت گروه تولیدی مهرام در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۴۹ به عنوان شرکت با مسئولیت محدود در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و بلافاصله شروع به فعالیت کرد. پس از تبدیل شرکت به سهامی عام، در ۴ بهمن ۱۳۷۵ توسط کمیسیون پذیرش بورس پذیرفته شد و نام و قیمت سهام آن در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۷۵ به فهرست بهای سازمان بورس اضافه شد.

تنوع محصول در ابتدا به شش نوع محصول گروه بندی شد که عبارتند از: سس مایونز او توانست جایگاه ارزشمندی در کشور به دست آورد. مهرام با گذشت زمان و طی چندین سال فعالیت، سبد محصولات خود را گسترش داده و تعداد محصولات تولیدی مهرام در حال حاضر از ۷۲ نوع فراتر رفته است. گروه سس های سرد شامل سس مایونز و سس سالاد و گروه سس های تند شامل انواع سس کچاپ ساده و تند، ترشی سبزیجات، ادویه، مربا و کنسروهای بدون گوشت است. قرار داده شده.

مدرک فوق لیسانس بورد روانشناسی است!

تحقیقات نبض بازار سهام نشان می دهد که زیبایی سیدصالحی نماینده شرکت توسعه دنیای فراغیر صنعت در هیئت مدیره قمهرا کیست و فوق لیسانس روانشناسی دارد!

عکس زیر این موضوع را در محل گروه تولیدی مهرام نشان می دهد در زمینه اسناد کاری، مدیریت ذکر شده.

جمال سیدصالحی در کدام شرکت ها کار می کند؟

تحقیقات نبض بازار سهام این امر نشان می دهد جمال سید صالحی در شرکت توسعه نوآورانه آپادانا علاوه بر این، از ۱۱ نوامبر، ۱۴۰۰ عضو هیئت مدیره وجود دارد.

  • نظارت بر هیئت مدیره شرکتهای سهامی عام هر روز ساعت ۹ صبح در وب سایت افق میهن منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا