اخبار اقتصاد ایران

روشهای ساخت بک لینک رایگان برای سئو سایت

همیشه باید به ساخت و خرید بک لینک توجه کنید. روش های ذکر شده در بالا برای دریافت بک لینک رایگان جزو ایمن ترین و مطمئن ترین روش های ساخت بک لینک هستند.

اگر وب سایت دارید و کسب و کار اینترنتی دارید، مطمئناً از اهمیت سئو آگاه هستید. سئو سکوی پرتاب سایت ها و شرکت های کوچک در دنیای آنلاین است. شاید در دنیای آفلاین برای رقابت با شرکت های بزرگ به بودجه هنگفتی نیاز داشته باشید، اما در فضای وب شرایط کاملا متفاوت است و در اینجا برنده کسی است که بتواند در نتایج جستجو بدرخشد و نیازی به داشتن آن نیست. یک دفتر شیک و ده ها کارمند.

اگر در مورد سئو اطلاعاتی داشته باشید، می دانید که یکی از عناصر سئو که رقابت شما را با سایر سایت ها آسان می کند، داشتن بک لینک از سایت های دیگر است. در واقع گوگل بک لینک را به عنوان توصیه ای از سوی سایت های دیگر به سایت شما می داند و هر چه این بک لینک ها یا همان توصیه ها بیشتر باشد، اعتبار سایت شما از نظر گوگل بالاتر می رود و این باعث افزایش رتبه سایت شما در نتایج گوگل .

اما چگونه باید پشت داشته باشیم؟ راه های مختلفی برای دریافت بک لینک برای یک سایت وجود دارد، مانند ایجاد بک لینک رایگان. خرید بک لینک با کیفیت از سایت هایی که بک لینک می فروشند یا محتوای مرجع بسیار با کیفیتی دارند که باعث می شود افراد دیگر به طور طبیعی در مقالات خود به سایت شما لینک دهند. در این مقاله می خواهیم به روش های ساخت بک لینک رایگان بپردازیم.

از انجمن ها برای ساخت بک لینک رایگان استفاده کنید

انجمن ها محلی برای بحث و تبادل نظر هستند. در انجمن ها، مردم بیشتر در مورد یک موضوع سوال می پرسند و منتظر نظرات سایر اعضا هستند. اما اگر با انجمن ها آشنایی دارید، می دانید که انجمن ها یکی از بهترین مکان ها برای دریافت بک لینک رایگان هستند.

ایجاد بک لینک در انجمن ها آسان است. فقط یک موضوع در مورد محصولات و خدمات ایجاد کنید. کمی توضیح دهید یا حتی یک سوال بپرسید و سپس برای پاسخ به سایت خود لینک دهید.

روش دوم استفاده از انجمن ها برای رایت بک لینک رایگان استفاده از موضوعات دیگران است. کافی است موضوعی را که از قبل وجود دارد و مرتبط با موضوع سایت شماست پیدا کنید و سپس به موضوع پاسخ دهید و لینک سایت خود را در پاسخ قرار دهید.

شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از راه های ایجاد بک لینک رایگان، شبکه های اجتماعی است. شبکه های اجتماعی معمولاً به شما امکان ایجاد بک لینک را به دو صورت می دهند. روش اول ایجاد بک لینک در پروفایل و بیو این شبکه ها و روش دوم به اشتراک گذاری لینک سایت و مقالات خود در پست های شبکه های اجتماعی است.

به عنوان مثال، می توانید بک لینک رایگان از فیس بوک، لینکدین، توییتر، تلگرام و غیره دریافت کنید.

سایت هایی که بک لینک با امکان انتشار محتوا ارائه می دهند

وقتی صحبت از انتشار محتوا در سایت های دیگر می شود، معمولاً بر روی گزارش خرید تمرکز می کنیم. اما در کنار این، سایت هایی وجود دارند که به شما امکان می دهند مطالب خود را به صورت رایگان در این سایت ها منتشر کنید. همچنین می توانید لینکی از سایت خود در این مطالب قرار دهید. برای مثال دو نمونه از این سایت های فارسی سایت ویرگول و سایت مدد و نمونه خارجی برجسته سایت مدیوم است.

البته هنگام انتشار مطالب در این سایت ها باید به موضوع کیفیت نیز توجه کنید. در واقع این سایت ها برای اینکه مکانی برای دریافت بک لینک رایگان شما باشند ایجاد نشده اند. بنابراین، اگر محتوای بی کیفیتی را در این سایت ها تنها با هدف گرفتن بک لینک منتشر کنید، معمولاً چنین مطالبی از سایت حذف می شوند.

ساخت بک لینک پروفایل رایگان

یکی دیگر از راه های دریافت بک لینک رایگان استفاده از سایت هایی است که به شما امکان ایجاد صفحه پروفایل را می دهند و در این صفحه می توانید لینک وب سایت خود را نیز قرار دهید.

برای دریافت بک لینک با کیفیت از این سایت ها کافی است عضو شوید و حساب کاربری ایجاد کنید. سپس وارد حساب کاربری خود شوید و به قسمت ویرایش یا تنظیمات پروفایل بروید. حال باید آدرس سایت خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید. اگر چنین کادری یافت نشد می توانید لینک وبسایت را در قسمت بیوگرافی قرار دهید. به همین راحتی!

برخی از سایت های داخلی و خارجی که امکان بک لینک دهی پروفایل را فراهم می کنند عبارتند از:

aparat.com

disqus.com

www.ted.com

www.livejournal.com

www.last.fm

Evand.com

و…

چرا گوگل به بک لینک حساس است؟

موضوع بک لینک موضوعی حساس است. اگر از یک سایت معتبر و معتبر بک لینک بگیرید، قطعا توجه گوگل به سمت سایت شما جلب خواهد شد. توجهی که همیشه به نفع سایت شما نیست. در واقع بک لینک یکی از تکنیک های سئو کلاه خاکستری است. بنابراین، اگر گوگل متوجه جعلی بودن این بک لینک ها شود، رتبه سایت شما را در کلمه کلیدی لینک شده پایین می آورد. بنابراین همیشه باید به موضوع ساخت و خرید بک لینک توجه کنید. روش های ذکر شده در بالا برای دریافت بک لینک رایگان جزو ایمن ترین و مطمئن ترین روش های ساخت بک لینک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا