اقتصاد جهان

زیان خالص 300 میلیون دلاری رسانه ترامپ در 3 ماه

به گزارش خبرگزاری افق میهن به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، «گروه رسانه و فناوری ترامپ» TMTG که متعلق به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا است، در اولین گزارش درآمد خود اعلام کرد که یک شرکت بورسی این واقعیت که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ بیش از ۳۰۰ میلیون دلار جمع آوری کرده است، از بین رفته است.

این شرکت که مالک شبکه اجتماعی True Social است، در سه ماه منتهی به ۳۱ مارس، ۳۲۷.۶ میلیون دلار از دست داده است که شامل ۳۱۱ میلیون دلار هزینه غیرنقدی مربوط به ادغام با Digital World Acquisition Corp است. که کار می کند.

این در حالی است که گروه رسانه ای و فناوری ترامپ «ترامپ مدیا» از ضرر ۲۱۰ هزار و ۳۰۰ دلاری در سال گذشته خبر داد.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماهه اول سال جاری درآمدی معادل ۷۷۰۵۰۰ دلار داشته است که بیشتر به دلیل “ابتکار تبلیغات نوپا” این شرکت است.

ترامپ مدیا در گزارش درآمد خود گفت: “در این مرحله اولیه از توسعه شرکت، گروه TMTG به جای درآمد سه ماهه، بر توسعه محصول بلندمدت متمرکز شده است.”

در اوایل ماه جاری، این شرکت حسابرس خود را که توسط تنظیم کننده های ایالات متحده متهم به “کلاهبرداری گسترده” بود، اخراج کرد.

بر اساس پرونده ای که در بورس اوراق بهادار ایالات متحده منتشر شده است، ترامپ در ۳ مه BF Borgers، شرکت حسابداری مستقل خود را اخراج کرد و ارائه گزارش درآمد سه ماهه خود را به تاخیر انداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا