ورزشی

سازمان تامین سرخابی!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز رسما از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به این وزارتخانه حمایت کرد.

سید صولت مرتضوی با بیان اینکه باشگاه های استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ و مایه مباهات کشور ما هستند، گفت: این باشگاه ها سرمایه های اجتماعی ما هستند و با توجه به مشکلی که نهادهای نظارتی جهانی وضعیت دولتی این دو باشگاه را به خود گرفته اند، گفت: این دو باشگاه به عنوان یکی از مهم ترین باشگاه ها در حال توسعه هستند. مقرر شده است سهام آنها واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیریت صحیحی بر این باشگاه حاکم شود، این باشگاه ها به خودکفایی و درآمدزایی می رسند و می توانیم با کمک هواداران و استفاده از ظرفیت اعتبارات برای مسئولیت های اجتماعی به استقلال و پرسپولیس کمک کنیم تا از این وضعیت عبور کنند. . نجات یابد

مرتضوی با بیان اینکه با افتخار از آنها استقبال خواهیم کرد، گفت: یکی از آنها به گروه صندوق بازنشستگی ما تحویل داده می شود و در تلاش هستیم مجموعه شرکتی راه اندازی کنیم که همه صندوق ها در حمایت از این تیم مشارکت داشته باشند. انجام دادن

این تصمیم و سخنان وزیر کار مورد انتقاد جامعه کشور قرار گرفت. رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با بیان اینکه دولت باید بدهی خود را به تامین اجتماعی بپردازد، گفت: می خواهند باشگاه ورشکسته ای را که جز هزینه برای ما ندارد به تامین اجتماعی تحمیل کنند.

وی گفت: آیا ما مسئول حل مشکل فوتبالیست ها هستیم؟! آیا تامین اجتماعی و قشر کارگری که به عصرانه خود نیاز دارند پاسخگوی وضعیت باشگاه پرسپولیس است؟

این تصمیم دولت در تلویزیون نیز با واکنش های متفاوتی روبه رو شد و بر اساس فیلم های منتشر شده، یکی از مجریان در برنامه زنده گفت که «حقوق بازنشستگان ندارید، برای فوتبال چک ۲ میلیارد تومانی صادر می کنید؟».

با همه این انتقادات و نگرانی ها بالاخره چهارشنبه شانزدهم اسفند هیات دولت ماه گذشته با واگذاری تخت جمشید به تامین اجتماعی به عنوان بخشی از تسویه بدهی دولت به این شرکت موافقت کرد و به زودی پرسپولیس در اختیار این سازمان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا