ارزهای دیجیتال

سبقت میم کوین‌ها با 84 درصد افزایش، از رمز ارزهای هوش مصنوعی

به گزارش افق میهن، در یک رویداد غیرمنتظره در بازار ارزهای دیجیتال، ممکوین ها در هفته گذشته با ثبت ۸۴ درصد افزایش نسبت به ارزهای رمزپایه مبتنی بر هوش مصنوعی محبوب پیشی گرفتند. علی‌رغم انتظارات مبنی بر اینکه بخش‌هایی مانند لایه ۲ از نظر عملکرد برای بهبود قابلیت استفاده اصلی بلاک چین و رابط بین رمزنگاری و هوش مصنوعی پیشرو خواهند بود، دنیای ممکوین‌ها با موضوع گربه و سگ NFT‌های مشترک فتح شده روی صحنه رفته است.

افزایش چشمگیر در میم سکه

با توجه به اینکه ارزهای رمزنگاری شده مانند Taylor Swift's Cat، Banana Cat و Pop Cat سودهای قابل توجهی دارند، بخش میم کوین چیزی بیش از یک روند گذرا است. به عنوان مثال، سکه گربه تیلور سویفت در هفت روز گذشته ۲۵ برابر افزایش یافته است. در حالی که سکه‌های با مضمون گربه به تنهایی دارای ارزش بازار ۷۳۰ میلیون دلاری هستند، دسته بزرگ‌تر میم‌ها با ارزش بازار ۵۵ میلیارد دلاری به نیروی قدرتمندی تبدیل شده‌اند و از نظر ارزش‌گذاری از بخش‌هایی مانند staking، لایه ۲ و سکه‌های مربوط به بازی پیشی گرفته‌اند. رفته اند

در دسته سکه‌های میم، سکه‌های با مضمون سگ ارزش بازاری بیش از ۲۰ میلیارد دلار دارند و بر کل بخش سکه‌های میم تسلط دارند. گفتنی است، میم کوین در هفته گذشته با رشد ۸۴ درصدی رشد چشمگیری داشته است. از جمله فعالان برجسته این ارزهای رمزنگاری شده می توان به Shiba، Pepe، Wave، Floki و Popcat اشاره کرد که ارزش هر کدام بیش از دو برابر شده و ارزش بازار خود را میلیاردها دلار افزایش داده است.

سولانا: بلاک چین برای Memecoins

بلاک چین سولانا که به دلیل کارمزدهای پایین تراکنش معروف است، به مکانی محبوب برای تجارت ممکوین تبدیل شده است. این پلتفرم شاهد موج جدیدی از سکه های جدید با کاریکاتورهای شخصیت های عمومی مانند جو بایدن و دونالد ترامپ بوده است.

طبق گفته DeFiLlama، صرافی های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا (DEX) تا ۵ مارس بیش از ۲ میلیارد دلار حجم معاملات را ثبت کردند (در حالی که سهم حجم DEX سولانا از کمتر از ۲ درصد در شش ماه قبل به حدود ۱۵ درصد افزایش یافت). در حال حاضر سولانا سومین شبکه بزرگ بلاک چین از نظر حجم DEX پس از اتریوم و آربیتروم است.

حجم معاملات اتریوم DEX و Arbitrum

علاقه توسعه دهندگان به Solana در حال افزایش است

به گفته بنیاد سولانا، جذابیت اکوسیستم سولانا نیز توسط جامعه رو به رشدی از بیش از ۲۵۰۰ توسعه دهنده فعال ماهانه افزایش یافته است. این محدوده ثابت از ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ توسعه دهندگان فعال ماهانه در طول سال گذشته نشان دهنده توانایی شبکه در جذب و حفظ استعدادها است.

از آنجایی که سولانا به ایجاد موج در جامعه ارزهای دیجیتال و رسیدن به چندین نقطه عطف کلیدی ادامه می دهد، این شبکه برای اولین بار از اتریوم در حجم معاملات ۷ روزه استیبل کوین پیشی گرفت.

افزایش ممکوین‌ها که با ظهور سولانا تقویت می‌شود، نشان‌دهنده یک تغییر قابل توجه در چشم‌انداز ارزهای دیجیتال است. این افزایش همچنین ثابت می‌کند که در دنیای ارزهای دیجیتال، موارد غیرمنتظره اغلب پیشتاز هستند.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که برای همه روشن است، تجارت در بازارها از هر نوعی نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. این گزارش از افق میهن صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مرتبط می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هیچ نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا