بانک و بیمه

«سرزمین هوشمند سینا» با ارائه پلتفرم‌های جدید توسعه می‌یابد

غلامرضا فتحعلی در رویداد پل سرمایه گذاری که با موضوع «شمولیت و فناوری مالی» و با حضور شرکت ها و هلدینگ های بنیاد مصطفان در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، گفت: بانک سینا از ایده های نوآورانه حمایت می کند. و طراحی پلتفرم ها ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

فتحعلی تصریح کرد: بانک سینا حرکت به سمت تحول دیجیتال را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است و توسعه بیشتر طرح تجاری استراتژیک بانک در گرو استفاده بهینه از بانکداری دیجیتال است.

مدیرعامل بانک سینا افزود: امسال این بانک از سرزمین هوشمند سینا توانست سه پلتفرم «سی بانک»، «سیمارت» و «سیپات» را راه‌اندازی کند و بسیاری از خدمات ارائه شده در باجه را از طریق این پلتفرم‌ها ارائه کند.

فتحعلی خاطرنشان کرد: این بانک بر اساس ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود قادر است با استفاده از راهکارها و ابزارهای تامین مالی، بسترهای جدیدی را در سرزمین هوشمند سینا طراحی و عرضه کند.

وی اذعان داشت: شکل گیری سرزمین هوشمند سینا نشان دهنده مرحله گذار از بانکداری سنتی به بانکداری دیجیتال و بستری است که مجموعه ای از پلتفرم ها را با کارکردهای بانکداری مدرن ارائه می دهد.

فتحعلی گفت: این بانک بر اساس برنامه ریزی ها و رویکردهای آینده نگر، با توسعه پلتفرم های جدید که در سال آینده عملیاتی می شود، توسعه سرزمین هوشمند سینا را در نظر گرفته است.

به گفته مدیرعامل بانک سینا، این بانک در اپلیکیشن سیبانک خدمات جدیدی را در حوزه بانکداری دیجیتال به مشتریان خود ارائه می دهد و مشتریان و فعالان اقتصادی می توانند از این بستر برای افتتاح حساب، صدور کارت، اخذ تسهیلات خرد و. .. و. برای استفاده.

لازم به ذکر است در رویداد پل سرمایه گذاری از پوستر رویداد «توسعه پلتفرم های زمین هوشمند سینا» با محورهای بانکی مبتنی بر هوش مصنوعی و بسترهای بانکی برای شرکت های مختلف، اردیبهشت مشخص شد که سال آینده برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا