اخبار اقتصاد ایران

سرمایه‌گذاری ۲۸۰ میلیارد تومانی طرح توسعه دستکش گیلان

حسین فرهیدزاده معاون امنیتی وزیر و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به همراه هیئت همراه صبح چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۳ با هدف بررسی کیفیت محصولات صنعت گیلان از کارخانه دستکش گیلان بازدید کردند. حمایت از حقوق مصرف کننده

افق میهن، تیمور پورحیدری در حاشیه بازدید از شرکت دستکش گیلان با همراهی معاون وزیر صمت، مشکل اصلی صنعت و حوزه تولید را تامین انرژی برشمرد و گفت: تولیدکنندگان گیلانی همواره در حال تولید هستند. نگران هستند.» آنها به دنبال تضمین کیفیت مطلوب محصولات خود هستند و صادرات محصولات تولیدی را در اهداف خود قرار داده اند.

پورحیدری تصریح کرد: مشکلات ارزی در تامین مواد اولیه وارداتی از دغدغه های تولیدکنندگان است و در این راستا از مسئولان می خواهیم در حمایت از چرخه صنعتی گیلان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی توضیح داد: دستکش گیلان هم اکنون با ۳۴۰ شغل و سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سابقه تولید بیش از ۵۰ سال دارد. این شرکت ۳۰ سال است که فعالیت می کند و برنامه توسعه این شرکت ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر از کارکنان، سرمایه گذاری ۲۸۰ میلیارد تومانی در برنامه آینده این شرکت است.

سیاست جدید دولت مبتنی بر حمایت از تولیدکننده

فرهیدزاده معاون وزیر صلح در حاشیه این بازدید در پاسخ به سوالات مطرح شده با اشاره به سیاست جدید دولت مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد سطوح حمایت ارزی گفت: از طریق مسئولان استانی و مسئولان وزارتخانه اتاق های صنعت، معدن، بازرگانی و سرمایه گذاری دغدغه های صنایع را در نظر می گیرند. ما گیلان می شویم.

مدیر کارخانه دستکش گیلان در خصوص تولید هر اتاق و بخشی از کارخانه توضیحات مفصلی ارائه کرد و گفت: به منظور افزایش سطح کیفی محصولات و انعکاس این موضوع که این کارخانه به چندین کشور از جمله چین دستکش صادر می کند. و مالزی، اتاق کنترل کیفیت محصول بسیار تخصصی نیز مجهز شده است. استفاده از تجهیزات ویژه در این کارخانه نصب شد.

گفتنی است معاون وزیر صمت با همراهی مدیر کل صمت گیلان از سه خط تولید دستکش آشپزخانه، دستکش صنعتی و تولید دستکش های بافته شده و خالدار بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا