اخبار بورس

سرمایه این نمادها افزایش می یابد

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامروز گذشته چندین شرکت با انتشار اطلاعیه های مختلفی مراحل مختلف فرآیند افزایش سرمایه خود را به اطلاع سهامداران رساندند که در برخی از این اطلاعیه ها به تفصیل توضیح داده شده است.

پیشنهاد هیات مدیره برای افزایش سرمایه خفناور

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت مهندسی صنعتی روان فن آو از ۱۰۰۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۱۹۱۳۴۸ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها جهت تغییر ساختار مالی و در تاریخ ۱۴ شهریور در سال ۱۳۸۷ درخواست معافیت مالیاتی صادره مورد تایید هیئت مدیره قرار گرفت و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

پیشنهاد هیئت مدیره برای افزایش سرمایه کگل

گزارش توجیهی هیأت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از مبلغ ۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل استحقاق جاری سهامداران و سود نقدی وجوه نقد. اولین امتناع سهامداران فعلی از ۱) جبران هزینه های انجام شده برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، ۲) مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، ۳) برای جبران هزینه های متحمل شده برای تحصیل سرمایه گذاری ها. خرید سهام) و تاسیس شرکت)، ۴) جبران هزینه های انجام شده در اجرای طرح های توسعه، ۵) تامین بخشی از سرمایه در گردش لازم برای خرید سنگ آهن که به تصویب هیات مدیره رسید. در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ و جهت ارائه نظر به حسابرس و بازرس قانونی. ارسال شده.

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه و بار

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۷ تیر ۱۴۰۲ هیئت مدیره مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری پارس توشه از مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال. سود انباشته به منظور بهره مندی از معافیت مالیاتی موضوع بند (ه) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور – افزایش توان مالی و نقدینگی شرکت – اصلاح ساختار مالی شرکت – تسهیل نقل و انتقال سهام شرکت در بورس. دارایی مستقر شده است.

پیشنهاد هیأت مدیره برای افزایش سرمایه در تهران

گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت داروسازی تهران دارو از مبلغ ۵۴۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۱.۸۴۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور سود انباشته ۱۴/۱۴ از ۱۴۰۰۰۰۰۰۰ ریال. تایید و برای اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

پیشنهاد هیئت برای افزایش سرمایه خزر

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت فن سازی زر از مبلغ ۳,۵۸۷,۹۹۷,۰۶۸,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۹۳۷,۹۹۷,۰۶۸,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تغییر ساختار مالی و کاهش جریان خروجی نقدینگی. در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

نتایج فروش حق تقدم استفاده نشده صبا

در پی افزایش سرمایه گروه مالی صبا تمیم از مبلغ ۹۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از مطالبات موجود سهامداران و انتقال نقدی نتایج حاصل از فروش حق تقدم استفاده نشده به شرح جدول زیر می باشد.

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ هیئت مدیره مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری جامعه از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال. از محل سود انباشته مبلغ ۰۰۰ ریال به منظور بهبود ساختار مالی و حفظ پرتفوی شرکت اختصاص یافت.

پیشنهاد هیئت برای افزایش سرمایه مظاهر

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت توسعه معادن و فلزات تجلی از مبلغ ۶۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات موجود سهامداران و ۱- پرداخت حق الزحمه وجوه نقد. ، انجام شده برای تحصیل سرمایه گذاری ها، ۲- بازپرداخت هزینه های انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، ۳- مشارکت در افزایش سرمایه مستمر شرکت های سرمایه پذیر مصوب ۰۸/۰۹/۱۳۰۲ هیئت مدیره و انجام شد. برای اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

ثبت افزایش سرمایه فناوری

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت نورد و تولید قطعات فولادی از مبلغ ۱۵۸۴۰۰۰ میلیون ریال به ۳۱۶۸۰۰۰ میلیون ریال (از سود انباشته مبلغ) از مبلغ ۱۵۸۴۰۰۰ میلیون ریال افزایش یافت. ریال، میلیون ریال و سهم نقدی با حق تقدم از سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در سازمان ثبت تجارت به ثبت رسید.

اعطای مجوز افزایش سرمایه لپارس

درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت کارخانجات پارس الکتریک (سهام عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از مطالبات جاری سهامداران و دریافتی های نقدی.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش

ارزیابی حسابرس از افزایش سرمایه عالی است

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۷ مرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت بهار رزعلی چناران از مبلغ ۳.۰۰۰.۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ انباشته. سود ۹,۰۰۰,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال برای بهبود ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجوه ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا