ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری شرکت The Block در بازار ارز دیجیتال / جک دورسی وارد میدان می‌شود

به گزارش افق میهن:






ورود شرکت The Block و تخصیص سرمایه به بیت کوین نشان از افزایش اعتماد به دنیای ارزهای دیجیتال و چشم انداز قیمتی آینده آنها دارد.



به گزارش افق میهن، The Block، شرکت فناوری مالی جک دورسی متعهد شده است که ۱۰ درصد از سود ماهانه خود را به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال اختصاص دهد. یک قدم شجاعانه تصمیم او همچنین نشان دهنده اعتماد The Block به بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال برتر بازار است.

تخصیص و رشد بیت کوین

در گزارشی به سهامداران، بلاک فاش کرد که قصد دارد از بخشی از سود محصولات خود برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های ارز دیجیتال استفاده کند. این اقدام علاقه بلندمدت دورسی به بیت کوین که در سال ۲۰۲۰ آغاز شد. از آن زمان، سرمایه گذاری های بلوکی در بیت کوین از ۲۲۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰، ۱۶۰ درصد افزایش یافته و به ۵۷۳ میلیون دلار رسیده است.

بعد، دورسی در مورد اهمیت سرمایه گذاری صحبت می کند اکوسیستم رمزنگاری و نگهداری بیت کوین در صندوق شرکت مشخص شده است. او گفت که بلاک با تعهد به اختصاص ۱۰ درصد از سود ناخالص شرکت برای خرید بیت کوین بیشتر، می خواهد به رشد و ثبات بازار ارزهای دیجیتال کمک کند.

روی بیت کوین تمرکز کنید

در حالی که استراتژی سرمایه گذاری بلاک اساساً حول محور بیت کوین می چرخد، هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد سبد خود را برای گنجاندن سایر ارزهای دیجیتال گسترش دهد یا خیر. دورسی حمایت قوی از بیت کوین نشان می دهد تمرکز بلاک همچنان بر روی مهمترین ارز دیجیتال بازار خواهد بود. در حال حاضر قیمت بیت کوین ۶۴۱۴۲ دلار است که نشان دهنده افزایش ۱۱۸.۸۷ درصدی این ارز دیجیتال در سال گذشته است.

پذیرش سازمانی و افزایش قیمت بیت کوین

لازم به ذکر است که تصمیم بلاک برای دو برابر کردن بیت کوین با روند پذیرش موسسات بزرگ مطابقت دارد. شرکت هایی مانند MicroStrategy و Tesla نشان داده اند که همچنان علاقه مند به حفظ بیت کوین در سبد سهام خود هستند. چشم انداز مثبتی برای آینده ارزهای دیجیتال آن کمک می کند. حمایت نهادی و سرمایه‌گذاری بلوک می‌تواند به ادامه افزایش قیمت در سال جاری و سال‌های آینده کمک کند.

نقش CashApp و رشد درآمد شرکت بلاک

چشم انداز آینده و تمرکز بر بیت کوین

بلاک علاوه بر فعالیت های سرمایه گذاری، در توسعه تراشه هایی برای بهبود سیستم های استخراج بیت کوین نیز مشارکت دارد. هدف بلاک چین از ایجاد یک پروتکل باز با هدف اصلی بیت کوین برای حل چالش های مرتبط با پرداخت های باز مطابقت دارد. از آنجایی که بیت کوین همچنان نسبت به سایر ارزهای دیجیتال اولویت دارد، بلاک تصمیم گرفت این کار را انجام دهد “گسترش سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال” این نشان دهنده اعتماد به پتانسیل بلندمدت و پایداری بیت کوین از نظر دارایی های دیجیتال است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش افق میهن صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.

میانجیگری شایسته










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا