ورزشی

سرمربی پیشین ذوب آهن در تیم ملی لبنان

به گزارش الشرق الاوسط، فدراسیون فوتبال لبنان بالاخره سرمربی جدید خود را انتخاب کرد تا این تیم یک ماه مانده به جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر با سرمربی جدید خود را آماده کند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال لبنان، میودراگ رادولوویچ به عنوان سرمربی جدید این تیم به جای نیکولا یورسوویچ انتخاب شد.

یورسویچ ۵۷ ساله در ماه اکتبر به عنوان سرمربی تیم ملی لبنان منصوب شد و این تیم چهار بازی زیر نظر او انجام داد. لبنان با هدایت این مربی در دیدارهای دوستانه مقابل مونته نگرو و امارات شکست خورد و در گروه اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت های آسیا ۲۰۲۷، عربستان به تساوی مقابل فلسطین و بنگلادش دست یافت که نشد. نتایج خوبی بگیرید

در نهایت فدراسیون فوتبال لبنان تصمیم گرفت به همکاری کوتاه مدت خود با یورسویچ پایان دهد و برای سومین بار رادولوویچ هدایت این تیم را برعهده گرفت.

پیش از این رادولوویچ در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ هدایت تیم ملی فوتبال لبنان را برعهده داشت و تیم تحت هدایت وی در ۳۷ بازی ۱۳ برد، ۱۱ باخت و ۱۳ تساوی کسب کرد که این بهترین عملکرد یک مربی در تاریخ فوتبال لبنان است. این سرمربی مونته نگرویی سابقه مربیگری در ذوب آهن، میانمار و مونته نگرو را داشت.

لبنان که در دو دوره قبلی جام ملت های آسیا از مرحله گروهی صعود نکرده بود، در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ با قطر، چین و تاجیکستان همگروه شده است.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا