اخبار اقتصاد ایران

سفر به شهر اولین‌ها با اقامت در هتل‌های تبریز

شما می توانید انواع مختلفی از اقامتگاه در تبریز پیدا کنید. از هتل های پنج ستاره گرفته تا تورهای بوم گردی، فضاهایی برای آسایش و رفاه گردشگران طراحی شده است.

به نقل از تاپ تراول: اولین شهر ایران کجاست؟ تبریز را به شهر اولین های ایران می شناسند. وقتی به این شهر قدیمی سفر می کنید، می توانید برخی از اقداماتی را که برای اولین بار در ایران رخ داده است، ببینید.

اینکه چرا این نام را برای تبریز انتخاب کردند دلیلی نداشت جز این که این شهر در عرصه های مختلف صنعت، پزشکی، ارتباطات، فرهنگی، آموزشی و … پیشگام نوسازی بوده است اولین چاپخانه، مدرسه مدرن، مدرسه کر و لال. ، ادبیات نوین، سکه ماشینی، اتاق بازرگانی، کتاب طنز، مدرسه ناشنوایان و… در این شهر شکل گرفت.

علاوه بر این، تبریز با قدمت ۴۰۰۰ ساله خود دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری غنی از جمله مسجد کبود، بقعه الشعراء، موزه آذربایجان، کوه عینالی، کوه های علا داغدار، ربع رشیدی، تالاب غوری گل، بازار تبریز است. ، مارماهی گلی، مشروطه خانه تبریز، خانه استاد شهریار، خانه پروین اعتصامی و… مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی است.

از آنجایی که تبریز مرکز تمدن های بزرگ تاریخی مانند ساسانیان و صفویان بوده است، اماکن تاریخی بسیاری را در دل خود جای داده است. علاوه بر این، موقعیت جغرافیایی آن در دامنه کوه های سهند و دشت های زیبا، آب و هوای خنک و سردی را ایجاد می کند.

در سفر به این شهر پاک می توانید انواع سوغات و صنایع دستی منطقه را خریداری کنید. اگر شیرینی دوست دارید تبریز بهشت ​​شما می شود. شیرینی هایی مانند نوقا، باقلوا، قرابیه، زنبق، آنگوپیچ، شکلات تسبیحی، بادام تبریزی، بازار حلوا، باسلق و پنیر، عسل و مربای گلاب این شهر را نمی توان نادیده گرفت.

صنایع دستی مانند قالی، قالی، قالیچه، کیف و کفش چرمی، گلدوزی، خوشنویسی، سفال و سرامیک، سوزن دوزی، گلدوزی و … را می توانید به عنوان سوغات تبریز همراه خود ببرید.

برای سفر به شهر اولینه می توانید از ماشین شخصی، اتوبوس، قطار و هواپیما استفاده کنید و بهتر است قبل از شروع سفر در هتل های تبریز اقامت داشته باشید. زیرا این شهر توریستی به خصوص در تابستان میزبان مسافران زیادی است و ظرفیت هتل ها و اقامتگاه ها به سرعت پر می شود.

هتل شهریار تبریز

هتل پنج ستاره شهریار در منطقه ایل گلی با آب و هوای مطبوع وجود دارد که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد.این هتل در سال ۱۳۹۶ برای ارتقای کیفیت بازسازی شد.

هتل بین المللی شهریار دارای ۲۰۲ واحد اقامتی در ساختمانی ۱۰ طبقه می باشد که در محیطی مدرن با امکانات رفاهی عالی میزبان مسافران تبریزی است.

موقعیت ممتاز هتل و چشم انداز عالی و زیبایی داخل اتاق ها از ویژگی های منحصر به فرد این هتل است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

اتاق های یک نفره، دو تخته، سه تخته، دولوکس و سوئیت های لوکس، ریاست جمهوری، دیپلماتیک و اجرایی همگی با توجه به تنوع سلیقه و تعداد مهمانان با امکانات مدرن طراحی و چیدمان شده اند.

از امکانات اتاق های هتل شهریار می توان به یخچال، در، مبلمان، آباژور، میز تحریر، روم سرویس، کلید برق، لوازم آرایشی، تلویزیون، اعلام حریق، چای ساز، کمد، مینی بار، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش، هوا اشاره کرد. سیستم تهویه و… خواهد شد.

اقامت در سوئیت های مجلل و بزرگ هتل که ترکیبی از مدرنیته و جذابیت های باستانی است، سفری دلپذیر را رقم می زند. همچنین سوئیت های اختصاصی هتل برای افرادی مناسب است که می خواهند در سفر به تبریز خاطره ای فراموش نشدنی داشته باشند.

رزرو هتل شهریار لحظات خاطره انگیزی را برای مسافران رقم می زند. این لحظات شاد از امکانات مدرنی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، فکس، پرینتر، کپی، اینترنت، فروشگاه، کافی شاپ، آرایشگاه، رستوران و … نشات می گیرد.

یکی دیگر از جاذبه های هتل شهریار برای گردشگران موقعیت مکانی آن است. این هتل دسترسی آسانی به اماکن دیدنی و مراکز خرید تبریز مانند بازار سنتی، موزه قاجار، مسجد کبود، موزه ادبی شهریار، ارگ عالیشاه، پشت بام و تله عون بن علی، گردشگاه ایل گلی و … دارد.

هتل شهریار تبریز دارای دو رستوران کاکتوس و ویو می باشد. رستوران کاکتوس واقع در طبقه اول هتل صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند. رستوران قاسم‌ناز غذاهای باکیفیت ایرانی، فرنگی و فست فود را در نمایی زیبا از شهر تبریز سرو می‌کند.

آه تو

هتل لاله پارک تبریز

هتل پنج ستاره مدرن در اتوبان پاسداران یکی از بهترین هتل های تبریز به شمار می رود. این هتل در زمینی به مساحت ۱۰۵۳ متر مربع در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید. هتل لاله مجهز به سالنی مربع شکل، بدون ستون، دارای مراکز تفریحی و امکانات رفاهی بی نظیر می باشد.

ساختمان ۱۴ طبقه این هتل دارای ۲۲۰ اتاق و سوئیت با تجهیزات مدرن از جمله سیستم اعلام حریق، حمام و توالت، اینترنت، یخچال، کشو، آباژور، چای ساز، کمد، تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، گرمایش و سیستم خنک کننده و غیره مرتب و تکمیل شده است.

اتاق های دولوکس یک نفره هتل را افرادی که به تنهایی سفر کرده اند می توانند رزرو کنند. اتاق های دو نفره دولوکس با فضای بیشتر در اختیار مسافران قرار می گیرد. سوئیت های جونیور یک نفره و دو نفره برای افرادی مناسب است که اقامت در فضا و امکانات برای آنها اهمیت بیشتری دارد. سوئیت های اجرایی که ظرفیت بیشتری دارند برای اقامت های مجلل تر مناسب هستند. اما می توانید اقامتی مجلل و باشکوه را در سوئیت رویال این هتل با مساحت ۱۶۰ متر تجربه کنید.

این هتل در همسایگی مرکز خرید لاله پارک دسترسی آسان به مکان های تاریخی و دیدنی تبریز و منطقه گردشگری ایل گلی را فراهم می کند. فاصله هتل تا مسجد کبود، بازار تبریز، پارک باغلارباغی، موزه قاجار، کاخ موزه شهرداری، مسجد جامع و خانه مشروطه بسیار کم است که در مدت زمان کوتاهی می توانید به راحتی با ماشین شخصی از آن دیدن کنید.

رزرو هتل لاله پارک تبریز علاوه بر اینکه حال و هوای مطبوع پارک جنگلی باغمیشه را برای شما به ارمغان می آورد، شما را به لذت بردن از غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی دعوت می کند. خوردن غذاهای باکیفیت در محیطی زیبا و مجلل یکی از مزیت های سفر است. همچنین می توانید از کافه هتل برای داشتن فضایی دنج و لذت بردن از نوشیدنی ها و کیک های خوشمزه آن استفاده کنید. اگر دوست دارید در اتاق خود غذا بخورید، می توانید از سرویس اتاق هتل استفاده کنید.

هتل لاله پارک دارای امکانات عمومی از جمله استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، اتاق پیلاتس و یوگا، اینترنت پرسرعت، خشکشویی، پارکینگ، نمازخانه، مرکز خرید، سیستم اعلام حریق، خودپرداز و … می باشد. سزاوار است که برای آنها تفاوت ایجاد کنیم.

همچنین هتل لاله پارک تبریز دارای یک مرکز خرید مجلل شش طبقه در مجاورت خود می باشد که در مجموع دارای ۱۲۰ فروشگاه با برندهای مختلف می باشد. در این فروشگاه می توانید برندهایی مانند کتون، دفکتو و انبه را پیدا کنید. این مرکز خرید به عنوان بخشی از هتل در فاصله کمی از مرکز شهر قرار گرفته است که تجربه خرید متفاوتی را در قلب تبریز ارائه می دهد.

حرف پایانی

تبریز، شهری با جاذبه های گردشگری فراوان، همه ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان است. این شهر تاریخی به دلیل داشتن آب و هوای مطبوع و طبیعت زیبا همواره مورد توجه مسافران قرار می گیرد. به همین دلیل می توانید انواع مختلفی از اقامتگاه ها را در تبریز بیابید. از هتل های پنج ستاره گرفته تا تورهای بوم گردی، فضاهایی برای آسایش و رفاه گردشگران طراحی شده است.

هتل شهریار و هتل لاله پارک را می توان از محبوب ترین و بهترین هتل های تبریز دانست که با برخورد عالی، کیفیت بالا و خدمات مناسب سفر به این شهر را پر از خاطرات شیرین و فراموش نشدنی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا