اخبار بورس

سهام شبندر | دلیل عدم انجام افزایش سرمایه چه بود؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامنشست پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران شرکت پالایش نفت بندرعباس در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد. در این انجمن به سوالات مهم در خصوص افزایش سرمایه و تجدید ارزیابی پاسخ داده شد:

با توجه به این موضوع، دلیل انجام نشدن افزایش سرمایه چه بود؟ خرداد حسابرس تایید کرده و سازمان بورس هنوز تایید نکرده است؟ افزایش سرمایه منوط به تایید سازمان خصوصی سازی نیست. با توجه به شکایت سازمان خصوصی سازی و عدم تصمیم قطعی مراجع ذیربط، این سازمان از صدور مجوز ثبت افزایش سرمایه شرکت خودداری می کند.

آیا در حال برنامه ریزی برای تجدید ارزیابی دارایی و افزایش سرمایه در این مکان هستید؟ خیر شرکت برنامه ای برای افزایش سرمایه از طریق تجدید ارزیابی دارایی ها ندارد.

با توجه به اینکه شرکت ۱۶ درصد از سود انباشته را به خود اختصاص می دهد، آیا برنامه ای برای افزایش سرمایه از این نقطه دارید؟ به دلیل عدم صدور مجوز از سازمان خصوصی سازی، افزایش سرمایه در دستور کار شرکت قرار ندارد.

با توجه به کمبود نقدینگی در شرکت برای اجرای پروژه ها، شرکت چگونه برای وصول مطالبات شرکت برنامه ریزی می کند؟ با وجود برگزاری جلسات، ارسال مکاتبات متعدد و پیگیری مستمر وصول بدهی ها تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است. این وضعیت همچنان توسط انجمن حرفه ای و شرکت نظارت خواهد شد.

آیا هنگام اجرای طرح های شرکت مشکل نقدینگی وجود دارد؟ آره. به دلیل عدم پرداخت مطالبات تا پایان سال ۱۴۰۱، اجرای کلیه پروژه ها و همچنین فعالیت های در حال انجام شرکت با مشکل مواجه شد.

اگر مایل به مشاهده کامل سوال و پاسخ هستید، روی لینک زیر کلیک کنید

فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا