اخبار بورس

سوده ترین و زیان ده ترین نمادهای این هفته

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس اولین هفته آذرماه را با روند نزولی آغاز کرد و با رشد روز چهارشنبه هفته را با روندی صعودی به پایان رساند.

در هفته اول آذرماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس از کانال دو میلیون و ۲۲ هزار و ۳۳۲ واحدی با رشد ۳۸ هزار و ۴۰ واحدی در روز چهارشنبه با بازدهی ۱.۸۸ واحدی به بالاترین رقم دو میلیون و ۶۰ هزار و ۳۷۲ واحد رسید. درصد ثبت شد. آهسته. تدریجی

در هفته معاملاتی جاری، شاخص هم وزن با افزایش ۱۴۴۱۹ واحدی از کف ۷۰۶۲۲۴ واحدی با بازدهی ۲.۰۴ درصدی به سطح ۷۲۰۶۴۳ واحد رسید. هفته گذشته هر دو شاخص در یک جهت حرکت کردند.

کدام نمادها در هفته دوم آذرماه بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟

سودآورترین نمادهای این هفته

ده نماد در هفته گذشته فمک، خزین، قنوش، اخابر، هاپترو، وحافظ، وبشهر، پارتا، وفاتخر، شاگل بالاترین کارایی را داشتند.

نمادها فامک و خدین این هفته با رشد ۲۰ درصدی در عین حال در صدر پربازده ترین نمادهای هفته قرار گرفتند. همچنین غنوش و اخبار با رشد ۱۹ درصدی پربارترین نمادهای این هفته در رتبه دوم قرار گرفتند.

سپس اینها نماد هستند هاپترو با ۱۷ درصد به تنهایی مقام سوم را کسب کرد چهارم دوباره دو نماد وجود داشت وحافظ و وبشهر آنها بودند. پارتا، وفتخر و شاگل با ۱۶ درصد رشد دومین نماد سودآور این هفته بود.

مضرترین نمادهای این هفته

اما مضرترین نمادهای این هفته عبارت بودند از:

کاترم، بلبر، کی بی سی، ثرود، چنپا، واباراق، شستان، داوه، صدبیر، وایره

یکی از آیکون های خراب در این هفته آیکون است کاترام با ۲۰ درصد قطره در بالا و نماد بود با عدالت با ۱۸ درصد در مقام دوم، KBC و Throud هر دو با ۱۶ درصد عفت مقام سوم را به خود اختصاص داد. چهارم نماد است چانوپا با ۱۴ درصد کاهش نیز قابل مشاهده بود برق و لباسشویی هر کدام با ۱۲ درصد کاهش مضرترین نمادها در رتبه های بعدی قرار گرفتند. داد با ۱۱ درصد و صدبیر و وایره همه با ۱۰ درصد قیمت ها در رتبه های بعدی قرار داشتند.

در زیر می توانید لیست سودآورترین و زیان ده ترین نمادهای نمودار را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا