فناوری

شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز شنبه ۳۰ دی + وضعیت

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت، سنجش کیفیت هوای امروز در ایستگاه های اسلامشهر با شاخص ۱۶۹، باغستان شهریار با شاخص ۱۷۹، باقرشهر با شاخص ۱۹۶، بهارستان با شاخص ۱۹۸، پیشوا با شاخص ۱۵۶ و تربیت. مدرس در منطقه ششم با شاخص ۱۶۹.۱۶۰ در شرایط ناسالم هوای عمومی (قرمز) قرار دارد.

همچنین ایستگاه های دماوند با شاخص ۱۵۲، منطقه شریف دو با شاخص ۱۵۵، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۷۱، شهیار با شاخص ۱۷۵، فرمانداری های شهرری و قرچک با شاخص ۱۶۲، ملارد با شاخص ۱۶۲. ۱۶۲. ۱۵۷، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۶۷ منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۶ و وارد منطقه ۲۲ با شاخص ۱۵۷ در شرایط ناسالم هوا برای عموم (قرمز) قرار دارند.

بر این اساس امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های اقدسیه ۱ با شاخص ۱۰۹، پاکدشت با شاخص ۱۴۹، پونک با شاخص ۱۱۹، منطقه پیروزی ۱۳ با شاخص ۱۲۰، پارک شکوفه تهران با شاخص ۱۲۰. از ۱۲۰، دانشگاه تهران با شاخص ۱۳۳، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۱۰، سرخه حصار با شاخص ۱۴۱، سلامت با شاخص ۱۳۶، منطقه شادآباد ۱۸ با شاخص ۱۱۴، منطقه شهرری ۲۰ با شاخص شاخص ۱۰۱، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۴۴، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۰۲، در شرایط جوی ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) وجود دارد.

در این راستا دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های آتیت ساز با شاخص ۷۲، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۸۱، امام خمینی (ره) با شاخص ۷۲، پارک رازی با شاخص ۷۹، پاسداران. با شاخص ۷۹، ۷۰، پردیس با شاخص ۱۰۰، رباط کریم با شاخص ۸۱، ژئوفیزیک با شاخص ۱۰۰، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۵، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۹۳، علم و صنعت با شاخص ۶۱، قدس با شاخص ۷۲، منطقه گلبرگ ۸ با شاخص ۷۱، لواسانات با شاخص ۸۰، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۹۶، ورامین با شاخص ۷۳ در وضعیت سالم (زرد) به ثبت رسید. ایستگاه چشمه تمیز (سبز) با شاخص ۴۹ است.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا