بانک و بیمه

شاهد یک جهش مهم در عملکرد بانک ملی ایران هستیم

به گزارش خبرداغ، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم افتتاحیه ده شعبه بورس حضور یافت. بانک ملی ایران این جلسه با حضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و اعضای هیئت مدیره برگزار شد. وی گفت: جمهوری اسلامی ایران باید به مرحله ای از پیشرفت برسد که به عنوان نمونه کوچکی از جامعه مهدوی به جهانیان معرفی شود. به همین دلیل الگوبرداری از جمهوری اسلامی یک رسالت بزرگ برای اقصی نقاط کشور است.

به تاریخ تأسیس اشاره دارد بانک ملی ایران وی همچنین نحوه ارائه خدمات این بانک در طول تاریخ طولانی خود گفت: این بانک در همه زمینه ها پیشرو بوده و در بسیاری از سال های اولیه فعالیت خود با ارائه خدمات مطلوب، خلاء بانک مرکزی را پر کرد.

رضایی گفت: با تشکر از رهبری صحیح و خردمندانه دکتر. نجارزاده در بانک ملی ایران شاهد بوده ایم که این بانک با وجود مشکلاتی که در سال های اخیر وجود داشته، جهش مهمی در عملکرد داشته است و امیدوارم این مسیر همچنان به پیش برود. با سرعت ادامه دهید
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: بررسی گزارش های بانک ملی ایران از میزان نقدینگی و سپرده ها نشان می دهد که این بانک با اهرم اعتماد ایجاد شده در دهه های گذشته توانسته به روند مثبت و رو به بهبودی دست یابد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تسویه بدهی ملی به بانک ملی ایران گفت: پیش بینی می شود با تسویه بدهی ملی به این بانک، زیان های ناشی از آن جبران و منابع بانک ملی ایران تسویه شود. در وضعیت مطلوب تری حفظ می شود.

لازم به ذکر است در این مراسم شعب صرافی بانک ملی ایران در شهرهای اصفهان، بوشهر، ایلام، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، یزد، خراسان رضوی، کردستان و فارس به بهره برداری رسید. همان زمان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا