ورزشی

شرط عجیب برنتفورد برای بکام

از آنجایی که بکهام سهام باشگاه اینترمیامی را خرید، اعلام کرد که قصد دارد بازیکنان بزرگی را به این تیم منتقل کند و در نهایت با جذب مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا موفق شد به وعده خود عمل کند.

باشگاه برنتفورد هم اکنون از حضور یک بکام در تیم خود سود می برد. رومئو بکهام مدتی است که در تیم دوم این باشگاه حضور داشته و پدرش چندین بار در حال تماشای مسابقات این تیم در غرب لندن دیده شده است.

در روزهای اخیر برخی رسانه های انگلیسی مدعی شده اند که این اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس ممکن است به فکر خرید سهام برنتفورد باشد و این اقدام یکی از گزینه های اصلی سرمایه گذاری او محسوب می شد.

حالا فرانک در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در این باره گفت: اگر بتواند مسی را با خودش بیاورد خیلی خوشحال می شوم! در آن صورت به مدیران باشگاه می گویم این کار را انجام دهند، خودم با متئو تماس خواهم گرفت تا مطمئن شوم این اتفاق می افتد. آنها از شایعات خبر ندارند، اما اکنون متئو مالک این باشگاه است.

مسی در نقل و انتقالات زمستانی پاری سن ژرمن را ترک کرد و در پایان قراردادش به اینترمیامی پیوست و خیلی زود به یکی از بزرگ ترین ستاره های فوتبال آمریکا تبدیل شد. او اعلام کرده تصمیمی برای بازگشت به فوتبال اروپا به عنوان بازیکن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا