شرکت های ال ان جی آمریکا با قوانین جدید ترامپ مشکل دارند
مدیران آمریكا به دولت دونالد ترامپ هشدار داده اند كه طبق گفته های فایننشال تایمز ، آنها نمی توانند قوانین جدیدی را علیه کشتی های چینی رعایت كنند.
این قوانینی که هدف آن وادار کردن شرکت ها به استفاده از کشتی های داخلی برای کشتی های چینی است که در بنادر ایالات متحده شکسته شده اند.
طبق نامه های ایلینیدوت ایالات متحده این هفته به دولت ترامپ ، صنعت LNG هشدار داده است که قوانین منتشر شده توسط نماینده تجارت ایالات متحده جیمی گریر در ۱۷ آوریل می تواند گردش مالی ۳۴ میلیارد دلار در سال باشد ، یکی از ستون های اصلی برنامه “میثاق انرژی”.
براساس این گزارش ، قوانین جدید ترامپ بخشی از تلاش های ایالات متحده برای افزایش فشار به چین و تقویت صنعت کشتی سازی ایالات متحده در همان زمان است.
با این حال ، این اقدامات نگرانی هایی را در مورد صادرکنندگان داخلی ایجاد کرده است زیرا نگران این هستند که هزینه های قرارداد با کشتی ها به شدت افزایش یابد.
صنعت LNG ایالات متحده در حال حاضر سه سال در اجرای این قوانین آزاد می شود ، زیرا این کشور به کشتی ها و سایر کشورها بسیار وابسته است.
نماینده فروش ایالات متحده به تولید کنندگان LNG این امکان را داده است تا به تدریج استفاده از کشتی های آمریکایی را در طی یک دوره ۲۲ ساله اجرا کنند. با این حال ، مقامات این کشور در صورت عدم رعایت شرایط جدید ، هنوز هم می توانند مجوز صادرات LNG را لغو کنند.
اما مؤسسه نفتی ایالات متحده در نامه هایی به وزرای انرژی و کشور هشدار داده است که تولید کنندگان LNG برای این قوانین غیرممکن است.
براساس اطلاعات کسانی که در محتوای این نامه ها هستند ، در حال حاضر هیچ کشتی ای در ایالات متحده برای LNG ها ساخته نشده است و هیچ ظرفیتی اضافی در ساخت کشتی های داخلی برای ساخت کشتی های LNG ویژه تا سال ۲۰۲۹ وجود ندارد.
این مؤسسه همچنین هشدار داده است که این قوانین توانایی تولید کنندگان داخلی را برای تسلط بر صنعت جهانی LNG و به خطر انداختن ایالات متحده به عنوان “ابرقدرت انرژی جهان” تهدید می کند.
موسسه نفتی ایالات متحده همچنین هشدار داد كه این مرحله می تواند باعث شود دولت های آینده از استفاده خلاق از ابزارهای تجاری مشابه برای تعلیق مجوزهای صادراتی استفاده كنند.
این صنعت همچنین از دولت خواسته است تا محصولات نفتی و پالایشگاه مانند بنزین و گاز مایع را از بین ببرد ، زیرا این هزینه ها زنجیره تأمین را مختل می کند و عملکرد رقابت را کاهش می دهد.
چارلی ریدل ، مدیر عامل مرکز اتحادیه های ایالات متحده در منطقه ، گفت که این اقدامات قراردادهای طولانی مدت را به خطر می اندازد ، هزینه های خریداران جهانی را افزایش می دهد و موقعیت مدیریت مدیریت ایالات متحده را در صادرات LNG تهدید می کند.
پایان پیام/