اخبار بورس

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبه دلیل تعطیلی رسمی روز پنجشنبه ۱۹ بهمن به مناسبت بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در روز جمعه بیستم بهمن و یکشنبه ۲۲ بهمن به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در روز شنبه بیست و یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ بین روزهای تعطیل است. از این رو بسیاری از کارمندان، دانش آموزان و والدین دانش آموزان در حال آماده سازی برنامه های سفر برای تعطیلات آخر هفته هستند و این سوال اغلب در ذهن آنها ایجاد می شود. شنبه ۲۱ هست؟ بهمن ۱۴۰۲ بسته است یا نه؟

لازم به ذکر است تیم فوتبال کشورمان فردا چهارشنبه به مصاف تیم ملی قطر می رود; یک بازی حساس که قبلاً توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. همزمان در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر تعطیلی احتمالی در روز شنبه منتشر شد. بهمن در میان ۳ تعطیلی در برخی از کانال های فضای مجازی و شبکه های مجازی، خبری از شنبه ۲۱ است. بهمن بسته است، پر از مردم است این خبر بر اساس شایعات و دروغ است.

در همین رابطه امیر عابدی، کاربر اینستاگرام و گزارشگر سابق یکی از خبرگزاری ها با انتشار مطلبی گفته است که طبق شواهد، احتمال تعطیلی روز شنبه (۲۱) وجود دارد. بهمن ۱۴۰۲) بسیار زیاد است.

او در استوری اینستاگرام خود نوشت: «طبق شواهد، احتمال تعطیلات ملی در روز شنبه بسیار زیاد است. البته همه چیز به نتیجه بازی فردا بستگی دارد، در صورت صعود به فینال جام ملت ها که برای اولین بار پس از انقلاب رخ می دهد و در تدارک برگزاری تعطیلات ملی است، احتمالا دولت روز شنبه اعلام خواهد کرد. تعطیلات.

البته هنوز صحت این خبر تایید نشده و باید منتظر تصمیم دولت بود. تا لحظه نگارش این خبر، هیچ اطلاعیه رسمی از سوی دولت در روز شنبه، ۳۰ اسفندماه منتشر نشده است بهمن ۱۴۰۲ تعطیل رسمی است، تصویب نشده است، این مقاله با اعلام خبر به روز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا