ترندهای روز

شوهر ستاره شبکه‌های اجتماعی به همسرکشی اعتراف کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

جولای سال گذشته جسد بی جان اپریل هولت ستاره مشهور شبکه های اجتماعی در آمریکا در خانه اش در ایالت تنسی پیدا شد. جسد این زن در حالی که بیهوش روی زمین افتاده بود و یک کیسه پلاستیکی محکم به گردن او بسته شده بود پیدا شد و به نظر می رسید که خودکشی کرده است. اولین کسی که با جسد این زن مشهور روبرو شد، شوهرش بود. با تماس با پلیس، تیمی از ماموران به محل حادثه رفتند و جسد آوریل به پزشکی قانونی منتقل شد و پس از کالبد شکافی، مرگ او خودکشی اعلام شد.

اما مادر آوریل خودکشی دخترش را نپذیرفت و از پلیس خواست تا تحقیقات در مورد علت مرگ او را آغاز کند.

این زن که به داماد مشکوک شده بود به ماموران گفت: یک روز قبل از فوت دخترم نوه ام به من گفت که پدر و مادرش در حال دعوا هستند. یک هفته پیش، داماد من دونوان حلقه ازدواجش را گرو گذاشت و چند دلار برای آن گرفت. وی همچنین به پلیس گفت: زمانی که دامادم با من تماس گرفت و خبر فوت دخترم را به من داد، لحن عجیبی داشت و حتی در بیمارستان رفتار عجیبی داشت. هیچ غمی در چهره اش دیده نمی شد و من که به او مشکوک بودم، او را به دقت بررسی کردم و متوجه شدم که روی گردن، مچ پا و ران او کبودی وجود دارد.

طبق گزارش رسانه ها، مادر آوریل به تحقیق در مورد مرگ دخترش ادامه داد و ساعت ها به بررسی گزارش مرگ پرداخت و آنقدر به پلیس فشار آورد که در نهایت تحقیقات آغاز شد. در جریان تحقیقات، پلیس توانست اثر انگشت دونووان را روی یک نوار چسب در صحنه جرم پیدا کند. پس از به دست آوردن این سند، دونوان ۳۳ ساله در تگزاس دستگیر شد. از این رو در بازجویی ها اعتراف کرد که به دلیل اختلافات شدیدی که با همسرش داشته او را خفه کرده و قصد داشته مرگ او را به عنوان خودکشی جلوه دهد.

به این ترتیب مرد جوان به قتل ستاره شبکه های اجتماعی و دستکاری شواهد و گزارش های کذب متهم شد و قرار است ماه آینده در دادگاه محاکمه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا