ورزشی

شکایت دستیار دهداری و احمدرضا عابدزاده از یک کارگردان

رضا وطن خواه دستیار سابق پرویز دهداری درباره فیلم پرویزخان گفت: نمی دانم کدام شخص بدون اجازه این مزخرفات را درباره من انجام داده است. منتظر بودم احمدرضا عابدزاده به ایران بیاید و با هم برویم و شکایت کنیم. این شخص آنقدر باهوش نیست که به من زنگ بزند و بگوید می خواهیم این صحنه ها را درباره شما بسازیم. یعنی حتی یک نفر هم در این مملکت نبود که از آنها بپرسد این اطلاعات نادرست را با چه حسابی به مخاطب داده اید؟

وی در ادامه افزود: من فیلم را ندیده ام و هرگز آن را نخواهم دید، اما بسیاری از دوستانی که آن را دیده بودند، گفتند که چه موضوعاتی مطرح شده و چقدر دروغ به مخاطبان ارائه کرده اند.

وطن خواه درباره این موضوع که در فیلم زنده یاد دهداری چهره ای طنز نشان داده می شود، گفت: دخترش اقدام کند. دنبال شماره تلفن تهیه کننده این فیلم هستم. من چیزهای زیادی دارم که به او زنگ بزنم.

سرمربی سابق تیم ملی درباره صحنه سقوط او و دهداری از موتورسیکلت نیز اظهار داشت: این هم کذب است; نمی دانم این اطلاعات را از کجا آورده اند که بر اساس آن فیلم ساخته اند.

وطن خواه با اشاره به شکایت احمدرضا عابدزاده از عوامل فیلم گفت: حق دارد ناراحت شود. منتظر احمدرضا هستم و حتما تا آخر این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی درباره شخصیتی که در این اثر نقش خود را ایفا می کند، گفت: فردی که جای من را بازی کرده را نمی شناسم و اصلاً هیچ کدام را نمی شناسم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن انتقاد از این فیلم درباره موضوع رفتن مرحوم دهداری به منزل یکی از بازیکنان بازنشسته برای بازگشت به تیم ملی گفت. نمی دانم چرا دختر مرحوم دهداری سکوت کرد و به این حجم از دروغ های فیلم واکنشی نشان نداد؟

وی در پایان گفت: برای این افراد متاسفم و نمی گذارم این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا