ورزشی

شکایت پرسپولیس از یک بازیکن استقلال

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس به دلیل انتشار تصاویر ویدیویی بدون پوشش از دربی شماره ۱۰۳ از بازیکن استقلال شکایت کرد.

در این تصاویر ویدیویی که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته است، دیده می شود؛ بازیکن تیم فوتبال استقلال در حالی که به نظر می رسد با پرتاب اشیا به داخل زمین تماشاگران را آرام کند تا در بازی اختلال ایجاد نکنند، در واقع با دست دیگر آنها را به افزایش این اقدام و حمله تحریک می کند. مسابقه. بازیکنان تیم پرسپولیس!

این اتفاق آگاهانه در حالی رخ می دهد که در همان زمان مسئولان برگزاری، ماموران انتظامی و امنیتی و حتی برخی دیگر از بازیکنان استقلال سعی در آرام کردن اوضاع داشتند.

جدای از بحث های اخلاقی، روحیه ورزشکاری و بازی جوانمردانه ای که در این رابطه وجود دارد، رفتار بازیکن مذکور در زمینه تحریک به خشونت و تحریک عمومی، موضوع مواد ۵۹ و ۶۰ آیین نامه انضباطی فوتبال ایران، قابل رسیدگی در مراجع قضایی و انتظامی فوتبال و صدور رأی مقتضی. .

باشگاه پرسپولیس در این مرحله شکایتی را به مسئولان فوتبال ارائه کرده است اما بدیهی است که این رفتار بازیکن مذکور با توجه به اینکه در یک مکان عمومی اتفاق افتاده قابل پیگیری و بررسی از منابع دیگر و نهادهای دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا