ورزشی

صعود شیرین ساحلی بازان ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ دبی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف آرژانتین رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۳ حریف خود را شکست دهد و به دور حذفی این مسابقات راه یابد. با این نتیجه آخرین دیدار در مرحله گروهی با تاهیتی برای کسب عنوان برتر است.

در این دیدار محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، رضا امیری، محمد مرادی، محد محمدپور و علی میرشکاری برای ایران و باندچی، هولمدیا و مادرو برای آرژانتین گلزنی کردند.

ملی پوشان ایران بازی را تهاجمی آغاز کردند و در همان ساعت ابتدایی بازی توانستند با گل های محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور و رضا امیری سه بر صفر پیش بیفتند. البته آرژانتین قبل از پایان این بازی یکی از گل های خورده را جبران کرد. در ابتدای وقت دوم بازی، آرژانتین صاحب یک ضربه پنالتی شد که هلمدیا توانست آن را به گل تبدیل کند و اختلاف را به حداقل برساند. وقت دوم با همین نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید.

در وقت سوم ایران موفق به زدن گل چهارم شد اما مادورو اختلاف را به حداقل رساند. محمدپور و میرشکاری در ۲ دقیقه پایانی و در ۲ ضدحمله توانستند گل های پنجم و ششم را به ثمر برسانند و پیروزی شیرین ایران مقابل آرژانتین را کامل کنند.

در دیگر دیدار این گروه تاهیتی توانست با نتیجه ۵ بر ۳ اسپانیا را شکست دهد و راهی مرحله حذفی شود. در جدول این گروه تاهیتی با ۶ امتیاز صدرنشین و ایران با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارند. اسپانیا و آرژانتین نیز بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا