اخبار اقتصاد ایران

صندوق های طلا در محدوده ی منفی معامله/ گزارش امروز بورس :: افق میهن

صندوق های طلا امروز به دلیل ثبات نرخ غیررسمی ارز و همچنین کاهش نرخ ارز بین المللی در محدوده منفی معامله شدند.

به گزارش افق میهن، بورس چهارمین روز کاری خود را مطابق انتظار در محدوده منفی آغاز کرد و به تدریج بر میزان عرضه ها افزود تا در نهایت شاخص کل با افت به کار خود پایان داد.

بنابراین گزارش، در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با افت ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحدی به رقم ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن با رشد ۱۳۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۵۹ هزار واحدی رسید.

لازم به ذکر است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «ارفع» و «هرمز» بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند. در شاخص فرابورس و همچنین سه نماد «ذوب»، «کاما» و «فولاد» سه نماد پرمعامله بورس و سه نماد «شرق»، «فاذر» و «کرمان» سه نماد پرمعامله امروز فرابورس بود.

لازم به ذکر است ارزش معاملات خرد در بازار امروز به تاریخ ۴ اردیبهشت در ماه ۱۴۰۳ مبلغ ۵ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است. لازم به ذکر است حقیقی ها امروز حدود ۲۷ میلیارد تومان به بورس تزریق کردند.

لازم به ذکر است با توجه به کاهش قیمت جهانی طلا و ثبات نرخ غیررسمی ارز، تمامی صندوق های طلا در محدوده منفی کار خود را آغاز کردند.

در بازار امروز ۲۰۴ نماد در محدوده مثبت و ۲۳۶ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس نیز ۱۶۵ نماد در محدوده مثبت و ۱۷۰ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا