ورزشی

طارمی می‌خواهد شهروندی اتحادیه اروپا را بگیرد!

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشت: پس از مدتی بلاتکلیفی و مذاکرات، به نظر می رسد مهدی طارمی اولویت خود را به میلان و نراتزوری داده و پیشنهادات دیگر یعنی لیگ های ترکیه و عربستان را رد کرده است.

در ادامه مقاله گازتا آمده است: طارمی در حال حاضر برای حضور در جام ملت های آسیا به همراه ایران در قطر به سر می برد اما پیش از این به باشگاه فعلی خود پورتو اعلام کرده است که قرارداد خود را که خردادماه به پایان می رسد تمدید نخواهد کرد. آیا به نظر می رسد اینتر به او به عنوان یک جایگزین احتمالی برای خط حمله فعلی علاقه مند است و حاضر است قراردادی سه ساله به ارزش سه میلیون یورو در سال به او پیشنهاد دهد. جزئیات دیگری درباره جوایز و نحوه لغو آن وجود دارد که به نظر مشکلی ندارد.

طارمی به دلیل تطبیق پذیری خود به عنوان یک مهاجم درجه یک شناخته می شود که می تواند هم به عنوان مهاجم اول و هم به عنوان مهاجم دوم بازی کند. اینها می توانند او را به بازیکنی ارزشمند در بخش هجومی اینتر تبدیل کنند.

این رسانه مطرح ایتالیایی در ادامه مدعی شد: علاوه بر این، وی ابراز تمایل کرده است که پس از گذراندن پنج سال اقامت مالی در این کشور، فرآیند اخذ پاسپورت اتحادیه اروپا را در پرتغال آغاز کند که می تواند تابعیت اروپایی را نیز به وی اعطا کند. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا