اخبار اقتصاد ایران

طرح افزایش تاب آوری شبکه توزیع برق به صورت روزانه در گیلان انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: اجرای طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه به صورت روزانه و با برنامه ریزی مدون در سطح استان انجام می شود.

افق میهن، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: اجرای طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه به صورت روزانه و با برنامه ریزی مدون در سطح استان انجام می شود.

محمدتقی مهدی زاده افزود: از اهداف اصلی این پروژه می توان به افزایش تاب آوری و پایداری شبکه های فشار متوسط ​​و کاهش مدت خاموشی ها به دلیل شرایط نامساعد جوی اشاره کرد.

وی ادامه داد: با توجه به انباشته شدن فرسودگی و تخریب شبکه های توزیع برق از گذشته تاکنون، به دلیل شرایط جوی استان از جمله رطوبت زیاد، وقوع بحران های جوی در نقاط مختلف گیلان از جمله شدید با بارش برف، وزش باد شدید و رانش زمین، تعمیر شبکه به طور جدی ضروری است و برنامه ریزی انجام شود.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان تصریح کرد: در طول سال علاوه بر قطعی برق به دلیل خرابی و تخریب تاسیسات در شرایط جوی، ناپایداری به دلیل برخورد شاخه های درختان یا سایر اجسام خارجی در شبکه برق رسانی رخ می دهد. این امر باعث قطعی های متعدد با مدت زمان طولانی برای مشترکان می شود، از این رو در ۲ سال گذشته علاوه بر پیگیری کاهش مدت خاموشی ها، نظارت و رفع این گونه موارد برای کاهش خاموشی ها نیز در دستور کار گیلان قرار گرفته است. شرکت توزیع برق.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: در این راستا از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون برنامه ریزی دقیقی همراه با بسیج امکانات داخلی انجام شده است تا ۵۳۶ مرحله از طرح مذکور اجرا شود و ۱۹۲ فیدر (تامین برق) و بیش از ۷۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط ​​نیز اجرا شده است. اصلاح می شود که برای این مجموعه اقدامات بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان اذعان داشت: با وجود اجرای طرح مذکور در استان و با وجود چندین مرحله وزش باد شدید، سیل و بارش برف، شبکه های توزیع برق گیلان از پایداری خوبی نسبت به سال های گذشته برخوردار بود.

مهدی زاده تصریح کرد: تمامی اقدامات ذکر شده با تلاش کارکنان بخش بهره برداری و بهره برداری شرکت انجام شد و سعی شد با حداقل هزینه به بالاترین بهره وری ممکن دست یابد که این امر نشان دهنده اهمیت تامین برق پایدار برای مشترکین و کارکنان است. توزیع نیروی برق گیلان با آمادگی کامل برای رسیدن به هدف جلب رضایت مردم و تلاش برای پاسخگویی هر چه بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا