ترندهای روز

طول انگشتان شما در مورد شخصیتتان چه می گوید؟/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

روزیاتو نوشت: نخل خوانان قرن ها به مشتریان خود گفته اند که رازهای آینده در خطوط دستان آنها نوشته شده است.

برخی از دانشمندان بر این باورند که دستان ما در واقع می توانند چیزهای زیادی در مورد شخصیت ما به ما بگویند.

محققان نسبت ۲D:4D، یعنی رابطه بین انگشت اشاره و انگشت حلقه را بررسی کرده اند.

این رابطه با ویژگی های بسیاری از عملکرد ورزشی و چاقی گرفته تا پرخاشگری و حتی مشکلات روانی همراه است.

دانشمندان گمان می کنند که تفاوت در اندازه انگشتان شما ممکن است نحوه رشد شما را در رحم آشکار کند.

نسبت ۲D:4D با سطح هورمون مادر در دوران بارداری مرتبط است.

تصور می شود که نسبت اندازه انگشت اشاره به انگشت حلقه در داخل رحم در طی ۳ ماه اول بارداری ایجاد می شود و تحت تأثیر تستوسترون قبل از تولد است.

از آنجایی که تستوسترون یک هورمون “آندروژنیک” است و بنابراین بیشتر با ویژگی های “مردانه” مرتبط است، زنان تمایل دارند انگشت اشاره بلندتری نسبت به انگشت حلقه خود داشته باشند.

به دلیل ارتباط بین نسبت انگشت اشاره و انگشت حلقه و هورمون های جنسی مردانه، محققان اغلب بر روی ویژگی های مرتبط با حساسیت تستوسترون تمرکز کرده اند.

1

انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره است

مردان معمولاً انگشت حلقه بلندتری نسبت به انگشت اشاره خود دارند. زیرا در دوران جنینی در معرض تستوسترون بیشتری قرار می گیرند. اما این تفاوت اندازه بین انگشتان می تواند خبر خوبی برای شما باشد.

تحقیقات این ویژگی را به عنوان یک شاخص بالقوه موفقیت در ورزشکاران، جراحان و روزنامه نگاران شناسایی کرده است. زیرا میزان پاسخ به تستوسترون با توانایی فرد در جذب و پردازش اطلاعات مرتبط است.

اگر انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره باشد، این می تواند نشان دهنده توانایی تمرکز باشد. هر کسی که انگشت حلقه بلندتری داشته باشد با تمرکز روی یک کار موفق می شود.

1

مطالعات دیگر نیز ارتباطی بین طول انگشت حلقه نسبت به انگشت اشاره و پارامترهای آمادگی جسمانی در بازیکنان حرفه ای جوان فوتبال پیدا کرده است.

در سال ۲۰۲۱، یک تیم بین المللی از محققان مقاله ای را در مجله BMC Sports Science, Medicine, and Rehabilitation منتشر کردند که در آن ۲۴ بازیکن زیر ۱۷ سال از نظر تناسب اندام و طول انگشتانشان مورد بررسی قرار گرفتند.

در این مطالعه، محققان دریافتند که ورزشکاران از نظر قدرت و آمادگی جسمانی بهتر عمل می‌کنند، هرچه انگشت حلقه طولانی‌تر از انگشت اشاره باشد.

اما این عملکرد همیشه با موفقیت همراه نیست. علاوه بر این جنبه های مثبت، دانشمندان چندین ویژگی «منفی» را نیز به این واقعیت نسبت داده اند که انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره است.

مطالعه ای در سال ۲۰۰۵ روی ۲۹۸ دانشجو در دانشگاه آلبرتا نشان داد که داشتن انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره با سطوح بالاتر پرخاشگری در مردان مرتبط است.

محققان دریافتند مردانی که تفاوت سایز بزرگ‌تری بین انگشتان انگشت حلقه و اشاره‌شان دارند در هاکی روی یخ بیشتر جریمه می‌شوند.

1

حتی انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره با سوء مصرف مواد افیونی، اختلال شخصیت ضد اجتماعی و حتی روان پریشی مرتبط است.

یافته های محققان نشان می دهد که روان پریشی می تواند یک “ریشه بیولوژیکی” داشته باشد.

ما از دیدن ارتباط مستقیم بین علائم آسیب شناختی روانی و انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره شگفت زده شدیم.

هر چه یک بزرگسال علائم روان‌پریشی بیشتری داشته باشد، احتمال بیشتری دارد که در معرض غلظت‌های بالاتر تستوسترون و غلظت‌های کمتر استروژن در رحم قرار بگیرند.

اگرچه تستوسترون می تواند فرد را مستعد رفتارهای خاصی کند، اما این “سرنوشت تغییرناپذیر” او نخواهد بود.

در حالی که برخی از ویژگی‌های مرتبط با طولانی‌تر بودن انگشت حلقه از انگشت اشاره ممکن است در زمینه‌های خاصی منفی تلقی شوند، این ویژگی‌ها ممکن است در موقعیت‌های دیگر مانند موقعیت‌های رقابتی یا چالش برانگیز مفید باشند.

1

انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلقه است

انگشت اشاره شما ممکن است بلندتر از انگشت حلقه باشد.

اعتقاد بر این است که انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلقه نشانه آن است که زن در طول دوره جنینی در معرض سطوح پایین تستوسترون و سطوح بالاتر استروژن قرار داشته است.

مطالعات نشان داده اند که طول انگشت اشاره نسبت به انگشت حلقه با درد بیشتر در موقعیت های مختلف همراه است.

در یک مطالعه در سال ۲۰۱۷، محققان دانشگاه پزشکی لودز دریافتند که در ۱۰۰ مرد و زنی که تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفته بودند، انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلقه با درد بیشتر پس از عمل در زنان همراه بود.

1

اما در سال ۲۰۱۵، مطالعه‌ای از مرکز بین‌المللی سردرد پکن نشان داد زنانی که انگشت اشاره بلندتری نسبت به انگشت حلقه خود دارند، کمتر مستعد سردردهای میگرنی هستند.

علاوه بر این، در یک مطالعه در سال ۲۰۲۲ از دانشگاه لودز، محققان نقش استروژن و تستوسترون را در تجمع چربی بسته به جنسیت مورد بررسی قرار دادند.

به عنوان مثال، زنان چربی بیشتری در بازوها، پاها و ران های خود ذخیره می کنند.

بر اساس این فرض، محققان سپس انگشتان ۱۲۵ بزرگسال را بررسی کردند تا رابطه بین نسبت انگشت حلقه و انگشت اشاره به افزایش وزن را دریابند.

آنها دریافتند که داشتن انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلقه با استعداد چاقی در هر دو جنس مرتبط است.

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا