اقتصاد جهان

عامل خارجی علت آتش سوزی بزرگ در پایانه گازی روسیه

به گزارش خبرگزاری افق میهن به نقل از راشاتودی، نواتک، تولیدکننده گاز طبیعی در روسیه اعلام کرد که آتش سوزی بزرگ در پایانه دریای بالتیک که توسط این شرکت اداره می شود، توسط یک عامل خارجی رخ داده است.

دفتر مطبوعاتی شرکت نواتک با استناد به اطلاعات اولیه اعلام کرد که بامداد روز یکشنبه آتش‌سوزی در پایانه بندر لوگا شرقی رخ داد و بر اثر این حادثه عامل خارجی ظاهر شد.

وی گفت: این حادثه هیچ مصدومی نداشته و جان و سلامتی افراد را تهدید نکرده است. در حال حاضر آتش خاموش شده است و متخصصان این شرکت … و وزارت اورژانس در حال بررسی محل آتش سوزی هستند.

پیش از این، الکساندر دروزدنکو، فرماندار منطقه لنینگراد، گفت که این مرکز “آتش خورده” و افزود که کارکنان ترمینال محل را تخلیه کرده اند و هیچ آسیبی گزارش نشده است.

پایانه Ust-Luga در خلیج فنلاند، در حدود ۱۷۰ کیلومتری غرب سنت پترزبورگ و ۳۵ کیلومتری از مرز استونی، بر پالایش میعانات گازی پایدار به نفتای سبک و سنگین، نفت سفید، نفت کوره و گازوئیل متمرکز است.

محصولات پردازش شده در ۱۲ پایانه از طریق بندر مجاور که بزرگترین بندر در دریای بالتیک است به بازارهای بین المللی ارسال می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا