اخبار اقتصاد ایران

علت قطعی بازار فرابورس مشخص شد :: افق میهن

به گفته مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، در ۲۴ ساعت گذشته تیم فنی با تمرکز بر حل مشکل قطعی بازار فرابورس و انتخاب راه حلی خاص که ریسک کمتری داشته باشد، به تلاش خود ادامه داده است.

به گزارش افق میهن، علی حسنی در خصوص حادثه اخیر فرابورس در روز گذشته (۱۹) اسفند ۱۴۰۲) بیان کرد: از ابتدای روز شنبه سرویس SAN Storage تحت OEX متوقف شد، تجهیزات مذکور نقطه مشترک تمامی ماژول های سامانه معاملاتی بود که بسیار حائز اهمیت هستند و عملا تمامی اجزای معاملات OEX را متوقف کردند. سیستم.

وی افزود: به دلیل عدم دریافت نتیجه مثبت، علیرغم انجام کارهای فنی و تلاش های اولیه انجام شده در روز شنبه، سامانه در زمان شروع بازار وارد نشد و این موضوع از طریق کانال های مختلف اطلاع رسانی شد. در ادامه با توجه به زمان بر بودن مراحل کار سامانه، سامانه ادامه یافت و روز معاملاتی روز شنبه بدون معامله به پایان رسید.

حسنی در ادامه بیان کرد: اکثر ماژول های سیستم بالا رفته است، پیش بینی می شود در آینده ۱۰۰ درصد خدمات انجام شود و قطعا نگرانی از بابت دیتا وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار تهران در پایان گفت: شرکت مدیریت فناوری ضمن عذرخواهی از تمامی ذی نفعان بازار فرابورس در تلاش است تا از تکرار چنین مواردی جلوگیری کرده و خدمات پایداری را در این زمینه ارائه دهد. میدانی مطابق با پروژه های تعریف شده که در مراحل تکمیلی خود هستند. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا