ورزشی

علی دایی کشور همسایه آقای گل جام ملت‌های آسیا شد!

در شرایطی که عراق در نیمه اول به عنوان بازنده به رختکن رفت، با تغییراتی که خسوس کاساس در ابتدای نیمه دوم ایجاد کرد، بازی برعکس شد و عراقی ها موفق شدند به بازی برگردند و زمین را ترک کنند. پیروز

عراق در ابتدای نیمه دوم توانست بازی را به تساوی بکشاند اما بهترین گلزن تیم کاساس در دقیقه ۷۳ تیمش را پیش انداخت. ارسال علی جاسم از سمت چپ به درون دروازه را ایمن حسین با ضربه سر قرار داد تا این بازیکن علاوه بر ۲-۱ بازی، خود ۴ گل نیز به ثمر برساند.

این بازیکن فرصت خوبی برای تغییر نتیجه بازی و افزایش تعداد گل های خود داشت اما ضربه پنالتی این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی به چارچوب پیدا نکرد.

پس از اخراج بازیکن ویتنامی در دقایق پایانی نیمه اول، انتظار می رفت عراق بتواند در نیمه دوم به بازی برگردد و این اتفاق هم رخ داد اما شاگردان فیلیپ تروسیه در ۹۰+۱ شگفتی ساز شدند. دقیقه و توانست بازی را ۲-۲ کند.

اما این پایان کار نبود زیرا ستاره خط حمله عراق کار ناتمام خود را تکمیل کرد. در ثانیه های پایانی بازی، تیم کاساس صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد، این بار ایمن حسین موفق شد توپ را وارد دروازه کند و ضمن کسب پیروزی شیرین برای تیمش، خود را پنج گل کرد.

ایمن حسین که در بازی با ژاپن ستاره عراق بود و این تیم با دو گل خود پیروز شد، مقابل اندونزی نیز گلزنی کرد و حالا با پنج گل تنها در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

این مهاجم بلندقد عراقی که بارها به تیم های لیگ برتری ایران پیوند خورده بود، حالا موفق شد بیستمین گل ملی خود را برای عراق به ثمر برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا