ترندهای روز

فال ابجد امروز شنبه 12 اسفند 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه ای که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه ای که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعد فال ابجد امروز ۱۲ اسفند ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: از د

فال خوب نیست ممکن است کسی در زندگی شما آسیب بزرگی به شما وارد کند و مشکلات زیادی را در زندگی برای شما ایجاد کند، بهتر است. مراقب خودت باش و هرگز راز قلبت را با کسی که ممکن است برایت مشکل ایجاد کند در میان نگذار.

اردیبهشت: اوه

شما نیت خوبی دارید، اما تنبلی به شما اجازه نمی دهد به این هدف برسید، پس تلاش خود را افزایش دهید. یکی به شما پیشنهادی می دهد که اصلاً برای شما خوب نیست. پس وسوسه نشوید که درخواست او را رد کنید. شما یک نوزاد جدید در راه دارید که رنگ جدیدی به زندگی شما می بخشد.

خرداد:adc

اگر رازهای بزرگی در زندگی شما وجود دارد، مراقب باشید که آنها آشکار شوند و شما را به دردسر بیاندازند. شما دوستان خوبی دارید و هر کدام شما را برای خود دوست دارند، اما متأسفانه نسبت به آنها بی توجه هستید و به راحتی آنها را از دست می دهید. پولی که می خواهید به شما خواهد رسید و امسال سال موفقی برای شما خواهد بود.

تیر:ب آآ

اگر قصد دارید شغل یا محل خود را تغییر دهید، عجله کنید، این کار به نفع شما خواهد بود. یک نفر شراکت های تجاری را به شما پیشنهاد می کند که بهتر است قبل از هر کاری در مورد آنها صحبت کنید و به توصیه های اطرافیان خود عمل کنید. پیش روی شما یک سفر کاری است که موفقیت مالی برای شما به همراه خواهد داشت.

مرداد:بی بی سی

از این هدف به سود مطلوب نخواهید رسید و متأسفانه فقط ضرر خواهید کرد، پس بهتر است دست بردارید. شما هیچ دوست خوبی در اطراف خود ندارید و آنها فقط به فکر رفاه خود هستند، پس تا حد امکان از آنها دوری کنید. ازدواج و ارتباط با معشوق نزدیک است. صبور باش.

شهریور: بی سی ای

اگر تصمیم دارید کار بزرگی انجام دهید، بهتر است تسلیم شوید زیرا شانس با شما یار نیست و با شکست مواجه خواهید شد. کسی از دوری شما رنج می برد، بهتر است هر چه سریعتر دل او را به دست آورید. با کمی تلاش پول خوبی به دست خواهید آورد که بهتر است برخی از آنها را پس انداز کنید.

مهر:یک قبل از میلاد

فال خوب نیست ممکن است در زندگی خود سردردهای زیادی داشته باشید، بهتر است. از تهمت زدن به دیگران دست بردارید. در نتیجه شکست ها و ناامیدی ها را وارد زندگی خود خواهید کرد و طالع خود را تیره خواهید کرد. یک نفر می خواهد طلسم های زیادی روی شما بیاورد. این بهتر است؛ مواظب خودت باش.

آبان: dba

فال مشخص است. به زودی خواسته ها و خواسته های دلت را برآورده می کنی و شادی و آرامش را در خودت ایجاد می کنی، بهتر است; از شر ناامیدی خلاص شوید. شما در آستانه سفری هستید که موفقیت را برای شما به ارمغان می آورد و روحیه شما را تغییر می دهد.

آذر: bd

ممکن است نیت شما از نظر شما خوب و معقول باشد، اما مطمئناً برای شما مشکل ایجاد می کند، پس از آن دست بردارید. اگر به نصیحت بزرگان گوش ندهی و در کار خود پافشاری کنی، به تو آسیب می رساند. اگر مشکل مالی دارید، باید کمی بیشتر تلاش کنید.

دی: اوه اوه

فال مشخص است. در زندگی خود موفقیت و سربلندی خواهید داشت و شادی و نشاط را در خود ایجاد خواهید کرد. اگر قصد ازدواج دارید بهتر است. همه جوانب را در نظر بگیرید تا در زندگی با مشکلات زیادی مواجه نشوید و خود را خوشحال کنید.

بهمن: اوه اوه اوه

فال خوب است. به زودی گشایشی در زندگی شما ایجاد خواهد شد. اگر بیمار باشید از بیماری های خطرناک نجات پیدا می کنید و شادی در زندگی شما جاری می شود.

اسفند: اوه آره

شما نیت خالصی در ذهن دارید. به زودی لقمه حلال به دست شما می رسد، به سربلندی و مقام های عالی دست می یابید، سود و درآمد زیادی از اهل قلم بدست می آورید که باعث ایجاد شادی و نشاط در وجود شما می شود.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا