ترندهای روز

فال ابجد امروز پنجشنبه 3 اسفندماه 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

در زیر فال ابجد امروز ۱۲ اسفند ماه را برای متولدین هر ماه گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید:

فروردین: ccb

طالع بینی خوبی داری چیزهایی را که از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد، مورد تهمت یا تمسخر قرار خواهید گرفت، اما آسیبی نخواهید دید زیرا هیچکس به این راحتی نمی تواند به شما آسیب برساند. به زودی گشایشی در نقشه شما ایجاد می شود، به خدا توکل کنید که گره نقشه باز می شود و به آنچه می خواهید می رسید. به خواست خدا

اردیبهشت: سی دی

با در نظر گرفتن این هدف، سلامتی شما ممکن است در خطر باشد. بهتر است آن را از ذهن خود دور کنید وگرنه آسیب جدی خواهید دید. اگر کسی شما را اذیت کرد، از او دوری کنید. اگر در همه کارها به خدا توکل کنید، راهی پیدا می کنید و به هدفتان می رسید.

خرداد: بابا

فال خوب است و نیت شما محقق خواهد شد، با این حال نباید عجله کنید، بلکه صبور باشید تا پایان موقعیت به خواسته های شما برسد. به زودی یک گشایش در نقشه وجود خواهد داشت. اگر قصد فروش چیزی را دارید صبر کنید زیرا هیچ سودی برای شما ندارد. اگر منتظر خبری از کسی باشید، به زودی از او خبری دریافت خواهید کرد و از این خبر خوشحال خواهید شد. نگران نباشید زیرا در آینده ای نزدیک همه چیز به نفع شما تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به هدف خود خواهید رسید.

تیر:دی

فال مشخص است و موفقیت و شادی نصیب شما خواهد شد، پس غمگین نباشید. اگر چیزی را گم کردید، آن را پس بگیرید. به خدا توکل کن و نگران سود و زیان نباش. در چند روز آینده خبرهای خوبی خواهید شنید و همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت و انشاالله به هدف خود خواهید رسید.

مرداد:یک قبل از میلاد

به زودی هدف شما برآورده می شود و از غم و اندوه خلاص می شوید. باید خدا را شکر کرد. افرادی هستند که در حالی که دوست هستند شما را نادیده می گیرند. از این افراد دوری کنید. برای هدف و نیتی که دارید، باید برای رسیدن به آن تلاش کنید. اگر کسی را آزار می دهید، باید او را دلداری دهید. نیت خوب داشته باشید و مانند یک مرد رفتار کنید. برای رسیدن به اهدافت به خدا توکل کن

شهریور: cbd

آنچه را که در نظر داشتید به دست خواهید آورد، اما باید صبر کنید. از کارهای بد بپرهیز تا از دل درد و رنج دوری کنی. از فکر بد و پول حرام دوری کنید، خداوند به شما روزی داده است. به زودی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد که تغییراتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اگر در همه چیز به خدا اعتماد کنید، به هدف خود خواهید رسید.

مهر: بابا

فال خوب است و نیت شما محقق خواهد شد، با این حال نباید عجله کنید، بلکه صبور باشید تا پایان موقعیت به خواسته های شما برسد. به زودی یک گشایش در نقشه وجود خواهد داشت. اگر قصد فروش چیزی را دارید صبر کنید زیرا هیچ سودی برای شما ندارد. اگر منتظر خبری از کسی باشید، به زودی از او خبری دریافت خواهید کرد و از این خبر خوشحال خواهید شد. نگران نباشید زیرا در آینده ای نزدیک همه چیز به نفع شما تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به هدف خود خواهید رسید.

آبان: اوه آره

نیت خوبی داری فال مشخص است. غم و تاریکی از تو رخت بربسته و شادی به سوی تو رفته است. امان از آسیب نیت های شیطانی. اگر چیزی را از دست بدهید، از آن سود خواهید برد. آرامش را در دوست، همکار یا همسر خود می یابید. اگر به تجارت فکر می کنید، این کار را انجام دهید، از آن سود خواهید برد. شما مدتی است که نگران و نگران بوده اید. اگر مسافر داشته باشید به سلامت برمی گردند. اگر قصد انجام کاری را دارید شرایط با شما هماهنگ می شود و انشاءالله به هدف خود خواهید رسید.

آذر:CDC

فالت خوبه اگر صبر داشته باشید به هدف خود خواهید رسید. یک دهانه در نقشه دیده می شود. برای رسیدن به هدفت باید سخت تلاش کنی. کسی با شما دشمنی می کند، مراقب خود باشید. اگر گم شدی پیداش می کنی. اگر مسافر یا غایبی داشته باشید خبرهایی از آنها دریافت خواهید کرد.

دی: aab

اگر بیمار هستید، به زودی بهبود خواهید یافت و با سلامتی تغذیه خواهید شد. به زودی در کنار خانواده زندگی خوبی خواهید داشت و در محل کار سود خوبی خواهید داشت. یکی از کسانی که به او نیکی می کنی به تو بدی می کند، اما از کرده خود پشیمان می شود. اگر قصد سفر دارید پس بروید، سفر خوبی خواهید داشت. اگر چیزی را از دست داده اید، به زودی آن را به دست خواهید آورد.

اگر مسافر دارید به زودی برمی گردند. اگر یکی از نزدیکان او در زندان باشد به زودی آزاد می شود. مواظب اعمال بد باشید و در کارهای نیک پیشقدم شوید. پول یا چیز دیگری از جایی که انتظارش را ندارید به سراغتان می آید، پس خدا را شکر کنید.

بهمن: جدی

پروژه خود را عجله نکنید، تا رسیدن به آن صبور باشید. خداوند همه بندگانش را دوست دارد. پس نگران زندگی خود نباشید، بلکه زندگی آرام داشته باشید و به خود فرصت دهید تا راه موفقیت برای شما باز شود.

اسفند:

نیت شما خوب است. در فیض به روی شما باز می شود. از چشمان آسیب دیده دیگران نترسید، از آن در امان خواهید بود. در مورد همه چیز با خانواده او مشورت کنید. همیشه رضای خدا و خلق خدا را به یاد داشته باشید. شانس با شماست

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا