ترندهای روز

فال ابجد امروز پنجشنبه 5 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال ابجد امروز پنجشنبه ۱۴ اسفند بهمن ماه ۱۴۰۲; فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در این فال می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما مرتب شده اند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد در طالع بینی به هر ماه اختصاص داده شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعد فال ابجد امروز ۵ بهمن ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: سی دی

با در نظر گرفتن این هدف، سلامتی شما ممکن است در خطر باشد. بهتر است آن را از ذهن خود دور کنید وگرنه آسیب جدی خواهید دید. اگر کسی شما را اذیت کرد، از او دوری کنید. اگر در همه کارها به خدا توکل کنید، راهی پیدا می کنید و به هدفتان می رسید.

اردیبهشت: در، درب

نیت شما محقق خواهد شد و به آرامش، سلامتی و شادی دست خواهید یافت. اگر مریض باشید، بهبودی خواهید یافت. اگر بخواهید تجارت، خرید و فروش کنید، از آن سود خواهید برد. اگر قصد دارید به یک سفر کاری بروید، ارزشش را دارد، خلاصه طبق نیت خود عمل کنید، زیرا فال خوش شانس است و همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت.

خرداد: آاااااا

شما به آنچه قصد انجام آن را دارید دست خواهید یافت، اما باید صبر کنید و در آن عجله نکنید. اگر عجله کنید از کارت خود پشیمان خواهید شد. با کسی بحث نکن راز دلت را به کسی نگو از فرد گندمگونی که قد متوسطی دارد و علامتی روی اوست دوری کنید. دست از کار بد بردارید و حرام نخورید. به خدا توکل کن تا از غم و اندوه در امان باشی.

تیر:BDB

به زودی از مشکلات و سختی ها خلاص می شوید. منتظر دست خوب دیگران نباش و تمام تلاشت را بکن. چیزی گم شده پیدا می کنی اگر با کسی مشکل دارید، به نفع شما تمام می شود. به زودی موفق خواهید شد و در کار خود موفق خواهید بود.

مرداد:CDC

فالت خوبه اگر صبر داشته باشید به هدف خود خواهید رسید. یک دهانه در نقشه دیده می شود. برای رسیدن به هدفت باید سخت تلاش کنی. کسی با شما دشمنی می کند، مراقب خود باشید. اگر گم شدی پیداش می کنی. اگر مسافر یا غایبی داشته باشید خبرهایی از آنها دریافت خواهید کرد.

شهریور:BAC

شما یک نیاز و آرزو دارید که در حال برآورده شدن است. گشایش در کارت خواهد بود و روزهای خوشی خواهید داشت. اگر مشکلی دارید به زودی حل می شود. اگر مشکل مالی باشد، وضعیت مالی خوبی پیدا خواهید کرد. در طالع بینی کودکان زیادی دیده می شود. بچه های خوب و خوش رفتار

مهر:دی

فال مشخص است و موفقیت و شادی نصیب شما خواهد شد، پس غمگین نباشید. اگر چیزی را گم کردید، آن را پس بگیرید. به خدا توکل کن و نگران سود و زیان نباش. در چند روز آینده خبرهای خوبی خواهید شنید و همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت و انشاالله به هدف خود خواهید رسید.

آبان: bd

بهتر است از این میل و نیت خودداری کنید تا آسیبی به شما نرسد. در حال حاضر بهتر است هیچ کاری انجام ندهید زیرا وضعیت خوبی ندارید، این موقعیت به زودی تغییر می کند. شما دوستان و دشمنان زیادی خواهید داشت، باید مراقب آنها باشید تا مشکلی در زندگی شما ایجاد نکنند. اگر کسی به شما توصیه می کند، آن را بپذیرید.

آذر: cbb

آنچه را که از خدا می خواهید به دست خواهید آورد، اما باید به عهد خود پایبند باشید و خلاف وعده عمل نکنید. اگر فکر و ذهن خود را یکی کنید و در همه امور به خدا اعتماد کنید به هدف خود خواهید رسید.

یکی از نزدیکان شما دلتنگ شما است، آن را نادیده بگیرید و مشغول کار خود شوید. به زودی به خواسته ات خواهی رسید انشاالله.

دی: به نظر می رسد

فال خوب است، اما از نیت خود دوری کنید. او پشیمان خواهد شد و شما غمگین خواهید شد. شما نباید چنین قصدی را دنبال کنید. فردی با چهره سیاه با شما دشمنی می کند، مراقب او باشید. مدتی است که نقشه شما خوب نیست، اما اگر صبور باشید، شکافی در نقشه خود خواهید دید و به هدف خود خواهید رسید.

بهمن:adc

فال خوبه ولی از نیتت دست بردار تا آخر عمرت خوب بشه. از شر بپرهیز. رازت را حفظ کن تا کسی در موردت دروغ نگوید. از خوابی که دیدی نترس. پایان خوب خواهد بود، اما به کسی نگو. از همنشین بد دوری کنید. کسی که نان و نمک شما را می خورد و ادعای دوستی شما را می کند با شما صادق نیست، البته نمی تواند به شما آسیب برساند، اما مراقب او باشید و به خدا توکل کنید.

اسفند: سی بی سی

فال خوبی دارید و آرزویتان در این روزها محقق خواهد شد. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و خوشحال خواهید شد. یک زن قدبلند، لاغر و گندمگون با شما دشمنی می کند، مراقب باشید. از پول و درآمد غیرقانونی خودداری کنید. آینده خوبی در پیش رو دارید. با دوستان و آشنایان خود خوب رفتار کنید و اگر قصد ازدواج یا معامله دارید، این کار را انجام دهید تا موفق باشید.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا