ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه 27 دی 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت عدالت: امروز برای کمک گرفتن از دیگران مشکل خواهید داشت. کسانی که همیشه در کنار شما بوده اند و از شما حمایت کرده اند، اکنون مشغول کار و مسائلی هستند که به شما ربطی ندارد و زمانی برای اهمیت دادن به شما و کارتان ندارند. شاید بهتر باشد کارتان را به زمان دیگری موکول کنید و از این دوستان حمایت کنید. این، علاوه بر جبران برخی از کمک‌های همیشگی آنها، باعث می‌شود با اولویت دادن به نیازهای دیگران، احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

نقشه عملکرد: انرژی بدنی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ذهن شما آماده عمل است و به راحتی می توانید با هر موقعیت و مسئولیتی روبرو شوید. کلید موفقیت در استفاده از این موقعیت فوق العاده ای که در آن قرار دارید، برقراری ارتباط با دیگران است. اکنون شما توانایی انجام چندین کار مختلف را در یک زمان دارید و با برقراری ارتباط با دیگران و درک دقیق آنچه که باید انجام دهید، می توانید از این مهارت ها به خوبی استفاده کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت ساختگی: سعی کنید تا حد امکان از تنش ها و چالش هایی که در اطراف شما شکل می گیرد دور بمانید و با کسی درگیر نشوید و درگیر درگیری های دیگران نشوید. کاری که در شرایط کنونی باید انجام دهید این است که شرایط را آرام کنید و نگرش عملی و عمل گرایانه برای حل مشکلات موجود اتخاذ کنید. اگر خیلی زود و بدون فکر و برنامه ریزی کافی دست به کار شوید، در شرایط سختی قرار می گیرید که خروج از آن آسان نخواهد بود و وضعیت را بدتر از آنچه هست می کند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت کیمیاگر: اکنون زمان مناسبی برای پیشبرد پروژه هایی است که هنوز تکمیل نشده اند، پروژه های بزرگ و بلندمدت، پروژه هایی که نیاز به ارتباطات و سفرهای طولانی مدت دارند و هر پروژه دیگری که مدت ها به تعویق افتاده است. راهنما امروز با شما تماس می گیرد. دیگر دریغ نکنید، از امروز شروع به کار کنید. خوشبختانه، یک نیروی درونی به شما انگیزه می دهد که ادامه دهید. به جای اینکه به همه دلایل مختلف فکر کنید که چرا انجام این کارها به تأخیر افتاده و آنطور که می خواهید پیش نرفتید، با نگرش مثبت به جلو نگاه کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت امپراتور: اکنون زمان فوق العاده ای برای شماست و می توانید پیشرفت چشمگیری در جهت اهداف خود داشته باشید. کلید پیشرفت سریعتر این است که در زبان و رفتار خود صادق باشید و همه سوء تفاهم ها را از بین ببرید. تا زمانی که پرونده های گذشته را نبسته اید و ابهامات و سوء تفاهم ها را برطرف نکرده اید، حتی به فکر حرکت به جلو نباشید. انعطاف پذیری در عملکرد شما به شما کمک می کند و موثرتر خواهید بود.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

نقشه ماشین: امروز موتور شما گرم شده و آماده رانندگی است. تا جایی که سطح انرژی شما بالا می رود، در وضعیت خوبی هستید، اما متأسفانه احساس می کنید مانع بزرگی بر سر راه شما قرار دارد. به احتمال زیاد، این مانع چیزی نیست جز تصویر نادرست خودتان و ناتوانی شما در تصمیم گیری با اطمینان. گاهی آنقدر گیج و پریشان هستید که حتی نمی توانید یک قدم به جلو بردارید و موفق به انجام کاری نمی شوید. در چنین شرایطی زیاد به خود فشار نیاورید و به خودتان زمان بدهید تا خودتان را پیدا کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

نقشه درویش: هیچ کس طرد شدن یا طرد شدن را دوست ندارد، اما هیچکس به اندازه شما از طرد شدن متنفر نیست. به همین دلیل سعی کنید خود را در موقعیت های مخاطره آمیز و ناشناخته قرار ندهید. اما باید به یاد داشته باشید که با راه رفتن با عصا، خود را از ماجراجویی هایی که می تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد، محروم می کنید. خوشبختانه شرایط کیهانی به گونه ای است که شما آماده ریسک پذیری و اعتماد به صدای درونی خود هستید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت کشیش اعظم: امروز سعی کنید در برقراری ارتباط با دیگران و واکنش به موقعیت هایی که برایتان پیش می آید تا حد امکان انعطاف پذیر باشید. این درها را به روی شما باز می کند و موقعیت هایی را برای شما ایجاد می کند که حتی از آنها خبر نداشتید. شما در حال حاضر انرژی فیزیکی زیادی در دسترس دارید، قدر آن را بدانید و آن را هدر ندهید. با وجود سرسختی، خود را از تجربیات و ماجراجویی هایی که کمی انعطاف می تواند برای شما به ارمغان بیاورد، دریغ نکنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت مرد حلق آویز: ممکن است امروز در شرایط سختی قرار بگیرید. شما می خواهید سبک زندگی جدیدی را شروع کنید، اما به نظر می رسد که در وضعیت فعلی خود گیر کرده اید و هیچ راه گریزی ندارید، گویی به روند تکراری زندگی خود و این روال گره خورده اید. البته شما واقعاً در حال پیشرفت هستید، اما خیلی بیشتر از این می خواهید و این قدم های کوچک شما را راضی نمی کند و به دنبال جهش های بزرگ هستید. اگر چشمانتان را خوب باز کنید، راه فرار را در همان نزدیکی پیدا خواهید کرد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

کارت اعتدال: از یک جنبه از زندگی خود از حمایت و اعتماد به نفس برخوردار می شوید و از جنبه ای دیگر انرژی بدنی بالایی را دریافت می کنید. شاید این دو جنبه مختلف زندگی شما با یکدیگر در تضاد باشند، اما شما این توانایی را دارید که ویژگی های مثبت هر دو را مهار کرده و آنها را متعادل کنید تا بتوانید راه حلی برای مشکلات خود بیابید. هیچ محدودیتی برای کارهایی که می توانید انجام دهید وجود ندارد، پس تمام توان خود را جمع کنید و خود را قوی کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

کارت پاپ: اگر از تمام منابعی که در اختیار دارید استفاده کنید، مطمئناً موفق خواهید شد. به جای انتقاد مداوم و در نظر گرفتن جنبه های منفی هر چیزی، سعی کنید با جریان زندگی پیش بروید و با آن همسو شوید. شما در حال حاضر آنقدر قدرت و انرژی در اختیار دارید که تنها کاری که باید انجام دهید این است که این قدرت عظیم را هدایت کنید و آن را به سمت اهداف خود هدایت کنید. به جای پنهان ماندن و در سایه ماندن، اهداف و خواسته های خود را واضح و با صدای بلند بیان کنید. این باعث افزایش اعتماد به نفس شما و جلب حمایت دیگران می شود.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت ملکه: امروز ممکن است کار شما با برخی افراد به اختلاف بینجامد. شما ذاتاً فردی انعطاف پذیر و سخاوتمند هستید، اما اگر دیگران سعی کنند از این ویژگی های مثبت و طبیعت دوستانه شما بهره ببرند، خلق و خوی شما بلافاصله تغییر می کند و عصبی و منزوی می شوید. چالش ها و درگیری ها اغلب بخشی طبیعی از هر رابطه هستند. به جای اینکه از رابطه خود ناامید شوید، سعی کنید مشکل را برای خودتان خیلی بزرگ کنید. بلکه سعی کنید از مشکلات و تجربیات به وجود آمده درس بگیرید. بدست آوردن

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا