فولاد خوزستان بزرگترین صادرکننده کشور در حوزه محصولات فولادی/ افزایش سرمایه “فخوز” در راه است
در هفتمین نمایشگاه توابع صادراتی:
مدیرعامل Khuzestan Steel گفت: فولاد خوزستان در سالهای ۱ تا ۲ با صادرات ۲.۵ میلیون تن از بزرگترین صادرکننده کشور بزرگترین صادرکننده این کشور در زمینه محصولات فولادی معرفی شده است و با ۵ میلیارد دلار برای این کشور ارزیابی شده است که همه آنها در سیستم های رسمی در کشور ارائه شده است.
گزارش بورس اوراق بهادارامین ابراهیمی ، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ، در یک کنفرانس مطبوعاتی در حاشیه نمایشگاه هفتمین نمایشگاه های صادرات جمهوری اسلامی ایران: صنعت فولاد در این کشور سهم ۵ ٪ از GIP را دارد که تقریباً یک درصد از آنها یک کشور است. در زمینه پیشنهاد بازار داخلی ، ما بزرگترین تأمین کننده نیمه هادی های کشور هستیم و حدود ۵ تا ۵ درصد از بازار داریم. در زمینه شمش ، ما همچنین حدود ۲ درصد از محصولات نیمه تولید کشور را تحویل می دهیم.
در طول تصمیمات ، نرخ عرضه اسفنج کشور به ۲ ٪ در سال رسیده است که خود فولاد از ۲ ٪ خارج شده است. ما در سالهای اخیر برای خودمان موفق بوده ایم. سال گذشته ما سال بسیار خوبی برای ما بودیم زیرا توانستیم بیشتر پیشنهاد را دریافت کنیم. با این حال ، صنعت فولاد در برابر مشکلات محدودیت انرژی مصون نبود و به شدت آسیب دید. متأسفانه ، حدود ۶۰۰۰ تن تولید به دلیل محدودیت برق از بین رفت. علیرغم قراردادهای تأمین انرژی دو جانبه ، دستورالعمل های سراسر کشور در صنعت فولاد باعث بیشترین خسارت شد و ظرفیت ما با یک چهارم کاهش یافت.
به گفته شرکت های رسمی صادرات ، فولاد خوزستان در سالهای ۱ تا ۲ با صادرات ۲.۵ میلیون تن از بزرگترین صادرکننده کشور در منطقه محصولات فولادی در منطقه محصولات فولادی معرفی شده است که بیش از ۵ میلیارد دلار ارز در سیستم های رسمی کشور ارائه می شود. مسئله توسعه و تولید فولاد پایدار یکی از مهمترین شاخص های پایداری و آینده این صنعت است.
برنامه های توسعه و چالش های صنعت فولاد
ما ۲ مگاوات نیروگاه های خورشیدی را تنظیم کردیم. مرحله اول نصب شده است و تا پایان سال ما با همکاری سهامداران یک نیروگاه 2megawatts را در نیروگاه چرخه ترکیبی انجام دادیم. ما همچنین پروژه های نیروگاه دیگری داریم که هنوز به آن ارائه نخواهیم داد.
یکی از مهمترین نکات این صنعت ، برنامه ریزی تأمین انرژی و توسعه نیروگاه ها است. مجموعه Shadgan فعالیت خود را از سال گذشته در این زمینه آغاز کرده است و انرژی لازم با جزئیات ارائه شده است. این مجتمع در ۲ یا ۲ سال گذشته به مرحله تولید رسیده است. با توجه به این تحولات ، لازم است مطالعات صنعت را بررسی کنیم تا بتوانیم مسیر رشد را به درستی گسترش دهیم. پیش بینی می شود این روند در دو ماه آینده تثبیت شود و روند عملیاتی به طور کامل انجام شود.
این شرکت در زمینه تولید و فروش شرکت به وضعیت خوبی رسیده است و در زمینه اشتغال و مسئولیت اجتماعی اقداماتی را انجام داده است. برنامه های باشگاه های صنعتی ، جهیزیه و مسئولیت اجتماعی اجرا می شود.
خنده های بازار و تأثیر دستورالعمل های بین المللی
شرکا در خوزستان استال با تنظیماتی که آغاز شد آغاز شد فروردین ماه می تواند رکورد ۵ ساله شرکت را در مناطق مختلف از جمله فولاد ، احیای و غیره جابجا کند. اقدامات مهمی انجام شد ، حتی اگر از مرگ فناوری یا فناوری ضعیف شویم ، ما توانستیم با کمک متخصصان مجموعه مشکلات را حل کنیم. این نشان می دهد که اگر محدودیت انرژی نداریم یا زمان محدودیت های انرژی را می دانیم ، می توانیم تعداد بسیار خوبی را در زمینه تولید ثبت کنیم.
ابراهیمی در پاسخ به خبرنگار بورس اوراق بهاداربا توجه به تحقق بودجه شرکت ، وی گفت: آخرین پیش بینی ما ۱/۸/۱۱ بود. ما فرض می کنیم که قبل از آخرین پیش بینی ۵ تا ۵ ٪ هستیم. سیاست در حوزه فروش در دستیابی به ارقام سودآوری خوب نقش داشته است.
وی همچنین در سال جاری به افزایش سرمایه اشاره کرد و گفت: “در سال دوم برنامه ای برای به دست آوردن سرمایه برای بهبود ساختار مالی خوزستان و اضافه کردن واحدهای جدید به چرخه تولید وجود دارد.”
مدیرعامل “فخوز” توسط خبرنگار اخبار را به اشتراک بگذارید ، وی گفت: “در زمینه تعرفه صادرات ایالات متحده و تأثیرات آنها در بازار جهانی فولاد ، لازم به ذکر است که بیشتر تأمین کنندگان فولاد ایالات متحده کانادا ، مکزیک و برزیل هستند.” در بخش آسیا ، کره جنوبی ، ژاپن و ویتنام از صادر کنندگان بزرگ هستند. اثرات این تعرفه ها عمدتاً در سه کشور آسیایی خواهد بود ، زیرا چین دارای بخش بسیار محدودی از بازارهای آهن اروپایی و آمریکا است. با توجه به این شرایط ، بازارهای آسیای میانه می توانند فرصتی مناسب برای Stahlexports ایرانی ایجاد کنند.
در مذاکرات بین المللی و فروش محصول دو ادبیات داریم: برندسازی و بازاریابی. برندسازی به معنای ایجاد یک برند قدرتمند است که به مشتریان اعتماد دارد ، اما در شرایط فعلی ما باید وارد مرحله بازاریابی شویم و بیشتر با مشتریان تعامل برقرار کنیم. با وجود این چالش ها ، تیم های ویژه برای حفظ سهم صادرات کشور در بازار منطقه به منظور ایجاد فرصت های جدید برای رشد صادرات فعال شدند.