فرهنگ و هنر

فیلم سینمایی پایتخت ساخته می‌شود؟! :: افق میهن

ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در فصل ششم «پایتخت» در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» اظهار داشت: فیلم «پایتخت» در حال حاضر مشخص نیست ویل ساخته شود یا نه!

به گزارش افق میهن به نقل از فارس، الهام غفوری تهیه کننده «پایتخت» با وجود عدم علاقه به مصاحبه به خبرنگار فارس گفت: آیا قرار بود نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

الهام غفوری می گوید چندی پیش این سریال خواستار انتخاب چند بازیگر شد.

مهدی نقویان رئیس سیمافیلم پیش از این گفته بود: از طرف صداوسیما با عوامل پایتخت به توافق اولیه رسیده ایم اما واقعاً فیلم، سریال، ۱۵ قسمت یا بیشتر وجود ندارد. انجام مشاوره و توقف کار مهم است.

پیش از این در پاسخ به این سوال که اگر قرار است نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود چرا به صراحت بیان نمی شود، گفت: خبری که عنوان شد از ما نبوده و نمی دانیم از کجا آمده است، اما در مورد همه است برندهایی که ارزش دارند، فیلم دارند، ما هم به آن فکر می کنیم. حتی در خارج از آثار مرتبط با سیمافیلم نیز به شخصیت های عروسکی پرداخته می شود و اکنون در مرکز فیلمنامه نویسی و کارگروه های ۱۲ گانه ای که وجود دارد، تولید فیلم هایی در این زمینه مد نظر است زیرا درآمد خوبی است و به نوعی احیا می شود. نام تجاری. ممکن است برای همه برندها اتفاق بیفتد. می دهد.

چندی پیش برخی منابع مدعی شدند که نسخه سینمایی «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و قرار است فیلم این مجموعه برای پخش در نوروز ۱۴۰۳ تولید شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا