ترندهای روز

قتل مرموز پاکبان در نیمه شب

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

رهگذری که صبح جمعه گذشته در حال عبور از پارک مسگرآباد بود با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از پیدا شدن جسد مامور حراست در حاشیه پارک خبر داد.

پس از آن نزدیکترین واحد گشت موتوری پلیس به محل اعزام شد و ماموران پس از بررسی های اولیه موضوع را به بازپرس قتل پایتخت گزارش کردند. با شنیدن این خبر بازپرس جنایی دستور حفظ صحنه و انجام تحقیقات مقدماتی را صادر کرد. سپس خود به محل مراجعه و با تیم تحقیقات جنایی که متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، تیم تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بودند تماس گرفت.

با رسیدن بازپرس و تیم تحقیقات جنایی تحقیقات تخصصی آغاز شد و رهگذری که جسد را پیدا کرد گفت: در حال عبور بودم که متوجه مردی شدم که در تاریکی روی زمین افتاده بود. از این رو به نزد او رفتم تا در صورت نیاز به کمک او را یاری کنم، اما جنازه آن مرد پرهیزکار را دیدم که پر از خون روی زمین افتاده و جارویش در کنار او افتاده است. بعد از آن بود که با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم.

همزمان با حصول این نتایج، کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند مقتول بر اثر اصابت چاقو جان خود را از دست داده است. در ادامه مأموران اداره دهم پلیس آگاهی که پس از حضور در محل تحقیقات خود را آغاز کردند، با بررسی تصاویر دوربین های راهنمایی و رانندگی و دوربین های مداربسته اطراف پارک، متوجه شدند مرد تمیزکاری شده در حال جارو زدن است. وقتی شخصی از کنارش رد شد و او را با چاقو زد. او را زد و فرار کرد. تصاویر موجود حاکی از آن است که قتل پنجشنبه شب رخ داده و جسد مرد پاکبان ساعاتی پس از چاقو کشی مرگبار و فرار ضارب ناشناس کشف شده است.

در حال حاضر با انتقال جسد رفتگر متوفی به پزشکی قانونی، تحقیقات برای شناسایی عامل این قتل ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا