ورزشی

قهرمانی جام جهانی را خدا مقدر کرده بود

قسمت های این مستند قسمت های جالبی دارد که بلافاصله پس از پخش در فضای مجازی پخش شد. از صحبت های مسی در مورد ورودش به بارسلونا و قهرمانی در جام جهانی گرفته تا ستاره های تیم ملی آرژانتین که در مورد تلاش برای قهرمانی با مسی صحبت می کنند.

مسی در بخشی از این مستند درباره پیوستن به بارسلونا می گوید: “وقتی به بارسلونا پیوستم، ابتدا کمی عجیب بود. احساس ناشناخته و عجیبی داشتم. اما بعد از اینکه به ساختمان بارسا رسیدم و لباس ها را به من دادند. برای پوشیدن و تمرین کردن، آن حرکت کوچک تفاوت بزرگی برای من ایجاد کرد.”

وی درباره قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: این خداست که این اتفاقات را می دهد و آنچه برای شما نوشته محقق خواهد شد، تمام دوران زندگی ام را صرف قهرمانی در جام جهانی کردم، قهرمانی در جام جهانی یکی از آرزوهای من بود. “من فقط یک پسر اهل روزاریو هستم که عاشق فوتبال بازی کردن است.”

1993378

آنجل دیماریا در بخشی دیگر درباره تلاش برای قهرمانی مسی می گوید: جام جهانی بیشتر برای مسی بود تا ما، من می خواستم جام جهانی را برای مسی ببرم. برای او می خواستم.»

امیلیانو مارتینز نیز در مورد مسی می گوید: ما مسی را رهبر خود می بینیم. او در محاصره مبارزان انزو است. تیم های قبلی آرژانتین.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا