طلا و ارز

قیمت دلار امروز 1 خرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز با کاهش بیش از ۵۰۰ تومانی، کانال هفتم کریدور ششم را از دست داد و به کف حمایت نزدیک شد. معامله گران بازار ارز را کم رونق می دانند و می گویند حادثه ناگوار سقوط هواپیمای رئیس جمهور باعث سرد شدن و به حداقل رساندن معاملات دلاری شد.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار امروز سه شنبه با کاهش ۵۵۰ تومانی در کریدور ششم یک کانال کاهش یافت. امروز دلار در نیمه بالایی کانال ششم کریدور پنجم در حال معامله است.

اسکرین شات 21 مه 2024 در 12:25:19 ب.ظ

مرگ رئیس جمهور و وزیر امور خارجه، معاملات در بازار ارز را به حداقل رسانده و به گفته معامله گران، بازار به نیمه رکود رسیده است.

بررسی بازار ارز نشان می دهد که نیمه وقفه بازار ارز باعث کسادی نرخ دلار شده و روند معاملات چندان موفق نیست. در حال حاضر عرضه و تقاضا چندان متناقض نیستند. معامله گران مبادلات این بازار را محدود می خوانند و کاهش تقاضا تحت تاثیر اتفاقات داخلی را دلیل کاهش قیمت دلار می دانند.

قیمت درهم در کانال ۱۵۰۰۰ تومان منجمد شد

لازم به ذکر است قیمت درهم امروز ۱۵۸۰۰ تومان معامله می شود و قیمت نسبت به آخرین معامله روز قبل تغییری نداشته است. تتر با قیمت ۵۷۲۰۰ تومان معامله می شود و ۵۰۰ تومان کاهش یافته است.

گفتنی است قیمت اسکناس و حواله دلار در روز سه شنبه تغییری نداشت. اسکناس دلار ۴۴ هزار و ۸۱۱ تومان و حواله دلاری ۴۱ هزار و ۸۴۰ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا