طلا و ارز

قیمت دلار امروز 10 اسفند 1402

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز با افت ۲۰۰ تومانی آغاز شد و افت تدریجی را تجربه کرد. به گفته فعالان بازار ارز، این اسکناس با حداقل قیمت معامله می شود. روند رفت و برگشتی، ورود معامله گران به بازار را با مشکل مواجه کرده است.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار امروز با ۲۰۰ تومان کاهش نسبت به آخرین معامله روز گذشته معامله شد. اسکناس دلار در لحظه تنظیم این خبر در مرحله دوم کانال هشتم کریدور ۵۰ هزار تومانی در نوسان است.

اسکرین شات 29 فوریه 2024 ساعت 11:40:35 ق.ظ

معامله گران معتقدند که در زمان حساسی هستیم و فشارهای تقاضا کار را برای سیاستگذاران سخت کرده است. آنها می گویند ممکن است بازارساز در حال نوسان باشد و همین موضوع باعث شده تا برخی معامله گران برای جلوگیری از گرفتار شدن در روند رفت و برگشتی بازار ارز نقره خودداری کنند.

تحلیلگران بازار مالی حد پایین قیمت دلار را کانال ششم کریدور ۵۰ هزار تومانی می نامند و حد بالای این محاسبه را در محدوده ۶۰ هزار تومان فرض می کنند.

کارشناسان اقتصادی می گویند علیرغم تلاش سیاست گذاران برای تثبیت قیمت دلار، افزایش تقاضا منجر به روند رشد تدریجی دلار می شود و افزایش ها در این بازار بیشتر از کاهش قیمت است.

در روند نزولی بازار ارز، پوند گران شد

قیمت پوند انگلیس در مقایسه با سایر ارزهای ذکر شده افزایش یافت. این اسکناس با افزایش از ۳۰۰ تومان به ۷۳۰۰۰ ۸۵۰ تومان معامله می شود. یورو امروز با ۴۷۰ تومان کاهش به ۶۳ هزار و ۱۷۰ تومان رسیده است.

لازم به ذکر است امروز در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران اسکناس و حواله دلار بدون تغییر عرضه شد. اسکناس دلار ۴۲۹۲۰ تومان و قیمت حواله دلار ۳۹۸۶۴۰۰۰ تومان فروخته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا